Viktoria Plzeň má nového majitele. Úspěšný klub převzal generální ředitel Šádek


Novým majitelem fotbalové Viktorie Plzeň se stal Adolf Šádek. Dosavadní generální ředitel převzal prvoligový klub po Tomáši Paclíkovi, který po téměř jedenácti letech v pozici vlastníka končí ze zdravotních a osobních důvodů. Západočeši o tom informovali v tiskové zprávě.

Šestačtyřicetiletý Šádek se stal jediným akcionářem společnosti Viktoria Plzeň 1911, která západočeský klub vlastní. „Klub je pro mě naprostou prioritou, mám k němu srdečný vztah a jeho budoucnost mi není lhostejná. Po zralé úvaze jsem se tedy rozhodl jej převzít,“ uvedl Šádek. „Primárním cílem zůstává, aby klub fungoval co nejlépe i v době, která je kvůli covidu nejen pro oblast sportu velmi složitá,“ doplnil funkcionář.

Partnery i fanoušky Viktorie ubezpečil, že k žádné zásadní změně nedochází. „Na jejich podporu jsem se vždy spoléhal z pozice statutárního ředitele a věřím, že se na ni budu moci spolehnout i v nové roli. Panu Tomáši Paclíkovi bych chtěl za celý klub poděkovat, v Doosan Areně bude i nadále čestným a vítaným hostem,“ prohlásil Šádek.

Olomoucký podnikatel Paclík byl majitelem plzeňského klubu od srpna 2010. Nyní oznámil, že se ze zdravotních a osobních důvodů rozhodl výrazně omezit podnikatelské aktivity. „Z nich tou nejviditelnější byl samozřejmě fotbal a vlastnictví Viktorie Plzeň. Jedenáct let jsme klub společně s Adolfem Šádkem budovali a byli jsme po celou dobu jeho řízení partnery,“ řekl Paclík. „Při rozhodování o budoucnosti klubu byl tedy právě on pro mě jedinou variantou, která zaručuje kontinuitu,“ přidal.

Viktoria s Paclíkem v čele pětkrát vyhrála českou nejvyšší soutěž a třikrát si zahrála ve skupině Ligy mistrů. „Při mém příchodu do Plzně jsem si nedovedl představit, jak významných úspěchů se nám společně podaří dosáhnout. Na klub, město i všechny partnery či fanoušky budu vždy vzpomínat v tom nejlepším. V tuto chvíli jsem se rozhodl učinit tento krok, jenž je dle mého názoru nejlepším možným řešením,“ konstatoval Paclík.

reklama
reklama
reklama