CNN Prima News Bart Běhal

Bart Běhal

vedoucí rubriky Auto a redaktor magazínu Autosalon.tv

Díky svému otci mohl k motoristickému světu přičichnout už ve velmi útlém věku. Postupem času se jeho vztah k autům začal ještě prohlubovat, až se nakonec staly jeho obživou, ale také koníčkem. Bart po získaní řidičského průkazu začínal jako pomocník v autopůjčovně, kde sbíral první zkušenosti. Roli redaktora započal ve svých dvaceti letech na dnes již neexistujícím webu Vybermiauto.cz, odkud se mu otevřely brány právě do Autosalonu. V současné době Bart patří mezi přední redaktory webu Autosalon.tv, je vedoucím rubriky Auto na zpravodajském serveru CNN Prima NEWS a občas se objevuje jako výpomoc v televizním pořadu.

Nejnovější příspěvky autora

Dříve mírná pokuta, teď až 25 tisíc korun. Policie si došlápla na vychytralé řidiče
Auto

Dříve mírná pokuta, teď až 25 tisíc korun. Policie si došlápla na vychytralé řidiče

Používat zvláštní výstražná světla, neboli majáky, smí pouze složky integrovaného záchranného systému nebo některá speciální vozidla, která jsou jasně uvedena v zákoně. Problém je, že někdy je zneužívají i běžní řidiči, aby si urychlili průjezd dopravní špičkou. Zatímco dříve za tento přestupek hrozily jen minimální sankce, dnes řidiči zaplatí vysoké pokuty a dokonce jim může být udělen zákaz řízení.

Další příspěvky autora

Volkswagen zahájil prodej nové Californie. Má hned tři pohony a konečně i dvoje dveře

Na českém trhu se od tohoto týdne oficiálně začal prodávat nový Volkswagen California. Všestranná dodávka určená nejen k cestování stojí na základech modelu Multivan, který podle jednotlivých verzí obohacuje o různé kempařské náčiní. Ta základní má například jen postel, zatímco ta nejdražší dokonce i sprchu, nezávislé topení a také kuchyň. Na kolik přijde?

Opel Grandland oficiálně v Česku. S bohatou výbavou ho lze pořídit za zajímavou cenu

Vlajkový model značky Opel už oficiálně jezdí po českých silnicích. Nový Grandland sice stojí na platformě francouzského koncernu Stellantis, ovšem z velké části je stále německý. Zaujmout se snaží zejména velkorysou prostorností a bohatou výbavou za cenu, která je podstatně nižší než u většiny konkurentů. Co všechno nabízí už v základní výbavě?

Plug-in hybrid v korejském bestselleru není nejlepší ani nejlevnější. Přednosti má jinde

Zatímco naftový motor se mi při letním testu Hyundaie Tucson jevil jako skvělá volba, plug-in hybrid bych naopak po nedávných zkušenostech bral jen v krajních případech. I když se s korejským SUV příjemně jezdí, elektrifikovaný pohon má stále spoustu dětských chyb, které je potřeba ještě doladit. Každopádně své zákazníky si Tucson do zásuvky bezesporu najde. Budete mezi nimi?

Peugeot nabízí své největší SUV za 10 tisíc korun měsíčně. Vyplatí se i elektrická verze

Nová auta už kvůli nejrůznějším emisním a bezpečnostním normám nemohou být tak levná, jako bývala před několika lety. Některé automobilky se je však přesto snaží dělat dostupná pro všechny, a to pomocí operativního leasingu. Jednou z nich je i Peugeot, který aktuálně svůj největší a nejdražší model 5008 nabízí za zhruba 10 tisíc korun měsíčně. S povinným i havarijním pojištěním.

Spalovací auta od letošního roku nekoupíte už ve dvou zemích. Týká se to i Evropy

Konec spalovacích motorů v rámci Evropské unie od roku 2035 se zdá být na spadnutí, čemuž napovídají i aktuální kroky automobilových výrobců. Ti totiž od elektromobility spíše pomalu ustupují a opět se snaží investovat také do klasických pohonů. Existují ovšem země, a to hned dvě, kde už nové benzinové nebo naftové auto jednoduše nekoupíte. Jedna je dokonce i nedaleko Česka.