
Jak poznat dítě, které je obětí šikany? Napovědět může hned několik varovných signálů
Když se řekne call centrum, většině z nás se vybaví open space, tedy velká místnost plná lidí se sluchátky na uších, kteří všichni naráz horlivě telefonují se zákazníky. To už ale podle Petra Studničky, ředitele největšího kontaktního centra v Česku, tak docela neplatí. Zákaznická centra jdou s dobou a telefonické spojení už dávno není jedinou formou, jejímž prostřednictvím se dá s klienty spojit. Velký průlom přinesly i nové způsoby komunikace, etický kodex a v neposlední řadě také moderní technologie, především umělá inteligence.
Start-up z kalifornského Silicon Valley je obviňován z rasismu. Společnost Sanas totiž call centrům nabízí technologii, která u lidí odstraní indický přízvuk a změní jej na americký. Zakladatelé firmy nařčení z rasové diskriminace odmítají.
Hnutí Otevřeme Česko – Chcípl PES uspořádá v neděli na pražské letenské pláni další protest proti vládním opatřením. Zástupci organizátorů řekli, že na akci budou stany s odborníky z řad právníků a lékařů. Hnutí příští týden spustí speciální call centrum. Vytvořilo také mapu stovek podniků, které odmítají dodržovat restrikce.
Hygienické stanice vytrasovaly za poslední týden průměrně do 24 hodin od výsledku testu čtvrtinu pozitivních na COVID-19 a oslovily také 62 procent jejich kontaktů. Průměrně jim lidé hlásí v posledním týdnu 1,96 rizikového kontaktu. Kraje se v rychlosti trasování a počtu hlášených kontaktů výrazně liší. Vyplývá to z dat o trasování z projektu Chytrá karanténa. Od začátku října počty nově nakažených opět výrazně rostou, v minulém týdnu dvakrát překročily 14 tisíc pozitivně testovaných.
Všechny pobočky České pošty budou od pátečního večera do pondělí zavřené. Důvodem je plánovaná provozní údržba datových center společnosti. Odstávka se bude týkat jak poboček České pošty, tak Balíkoven Partner. Ty nebudou v době odstávky vydávat zásilky, řekl mluvčí pošty Matyáš Vitík.
Investiční skupina KKCG podnikatele Karla Komárka prodala největšího provozovatele zákaznických telefonních center v Česku, společnost Conectart, fondům skupiny Genesis Capital.