CNN Prima News call centrum

call centrum

Výpis příspěvků ke štítku „call centrum“

Conectart: Na konec operátorů nevěříme, AI je pomocník, ne konkurence

Když se řekne call centrum, většině z nás se vybaví open space, tedy velká místnost plná lidí se sluchátky na uších, kteří všichni naráz horlivě telefonují se zákazníky. To už ale podle Petra Studničky, ředitele největšího kontaktního centra v Česku, tak docela neplatí. Zákaznická centra jdou s dobou a telefonické spojení už dávno není jedinou formou, jejímž prostřednictvím se dá s klienty spojit. Velký průlom přinesly i nové způsoby komunikace, etický kodex a v neposlední řadě také moderní technologie, především umělá inteligence.

Hygienici nestíhají trasovat. Do 24 hodin dokážou oslovit jen čtvrtinu pozitivních

Aktualizováno

Hygienické stanice vytrasovaly za poslední týden průměrně do 24 hodin od výsledku testu čtvrtinu pozitivních na COVID-19 a oslovily také 62 procent jejich kontaktů. Průměrně jim lidé hlásí v posledním týdnu 1,96 rizikového kontaktu. Kraje se v rychlosti trasování a počtu hlášených kontaktů výrazně liší. Vyplývá to z dat o trasování z projektu Chytrá karanténa. Od začátku října počty nově nakažených opět výrazně rostou, v minulém týdnu dvakrát překročily 14 tisíc pozitivně testovaných.