Doručovatelé mají pár týdnů před Vánoci plné ruce práce. Denně rozveze jeden řidič okolo 250 zásilek. Někteří u toho ale ani nevystupují z dodávky a balíky házejí adresátům za plot. Těm se to, až na výjimky, moc nelíbí.
Pan Kristek ze zlínských Lůžkovic si u poskytovatele poštovních služeb objednal doručení vánočních dárků. Doručovatel však netušil, že ho při svérázném výkonu práce zabírá kamera na domě. „Vystoupil ven a balík nám hodil přes plot,“ popisoval pro CNN Prima NEWS jednání pracovníka Ondřej Kristek.
Za chování řidiče se na zákaznické lince panu Kristkovi omluvili, na jeho zaslané video a stížnost však prý dosud ještě nikdo nereagoval. Příliš konkrétní nebyl dopravce ani ve čtvrtek.
„V PPL nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a příjemců. Řidiči PPL CZ jsou proškoleni a seznámeni s etickým kodexem a desaterem správného řidiče. V případě porušení jakýchkoli pravidel takové případy okamžitě prošetříme a děláme patřičné kroky k nápravě,“ odpověděla na dotaz CNN Prima NEWS přepravní společnost.
Nejde však o jediný případ. Pokud se vám něco podobného stane a chcete přepravu reklamovat, obraťte se na prodejce zboží. „Za zboží odpovídá prodávající, a to až do okamžiku, kdy dopravce zboží předá spotřebiteli,“ uzavřel právní poradce společnosti dTest Jan Šůra.
V případě poškozeného obalu zásilku nepřebírejte. Pokud zjistíte, že se při přepravě poškodil obsah balíčku, můžete zásilku u dopravce reklamovat.