V pobočce řetězce rychlého občerstvení Burger King v Getzville v New Yorku došlo k nepříjemnému incidentu. Žena po rozbalení jídla, které sobě a dceři objednala, zjistila, že je celé potřísněné krví, informoval deník New York Times.
Američanka Tiffany Floydová si v pátek kolem poledne u pultu drive-in objednala hamburger a dětské menu pro svou čtyřletou dceru. Nepříjemné zjištění přišlo poté, co dítě v autě vybalilo své jídlo, píše deník New York Times.
ČTĚTE TAKÉ: Sedm nejnebezpečnějších potravin světa. Špatná příprava vás může zabít, některé máte doma
„Dcera mi říká: ‚Mami, já ale nechtěla kečup.‘ V tu chvíli jsem popadla její tašku v domnění, že naši objednávku popletli. Když jsem si ale prohlédla hamburger, všimla jsem si, že po celém obalu je krev. Podívala jsem se proto do tašky, krev byla na všem, včetně hračky,“ uvedla Floydová ve videu na sociální síti TikTok, s tím, že dceři nařídila, aby jídlo okamžitě vyplivla.
Poté zavolala do restaurace. „Manažer mi řekl, že si jeden ze zaměstnanců pořezal ruku a že když se vrátím, dostanu zpět své peníze,“ dodala.
Oblíbený obchodní řetězec stahuje z prodeje nebezpečnou čočku z Polska. Obsahuje olovo
Obchodní řetězec Kaufland stahuje z prodeje zdraví nebezpečnou čočku od polského dodavatele. Při pravidelných analýzách v ní laboratoř zjistila zvýšenou hladinu olova. Společnost varuje zákazníky, aby výrobek nekonzumovali. Škodlivou luštěninu mohou na všech prodejnách vrátit.
Dívka teď údajně musí pravidelně podstupovat měsíční krevní testy, aby se ujistila, že nechytila žádnou přenosnou nemoc. Vedoucí pobočky jí totiž nechtěl říct, kdo je postižený zaměstnanec. „Kdyby ho ale donutili jít na testy, moje dcera by se tomu všemu vyhnula,“ konstatovala Floydová.
Burger King poškozené ženě slíbil, že uhradí veškeré léčebné výlohy, které rodině po incidentu vzniknou. To Floydové ale nestačí. „Moje dcera od té doby nejí a já mám strach, že bude potřebovat odbornou pomoc,“ sdělila deníku New York Times.
„S ženou jsme nadále v kontaktu a spolupracujeme s ní na vyřešení incidentu. Restauraci jsme uzavřeli, abychom přeškolili všechny členy týmu, a najali jsme externí společnost, která provedla hloubkový úklid,“ uvedla společnost v prohlášení.
MOHLO VÁM UNIKNOUT: Nákupy potravin před expirací? Motivace zákazníků je prostá, experti radí pravidlo „tří O“