V americkém Marylandu spojil podnik dvě oblíbené věci místních - víno a psa. Jak? Aby byl schopný dodávat zákazníkům své produkty, a zaměstnanci zároveň neporušovali zákaz přímého kontaktu s cizími osobami, dali psovi jménem Soda bundičku s kapsami a vyslali ho ke svým zákazníkům.
Funguje to takto: kurýr s vínem zastaví na parkovišti kousek od domu, kam má doručit zásilku, dá psovi do kapes u bundičky dvě láhve vína (my se tedy vsadíme, že se někdy Soda proběhne i dvakrát tam a zpět) a vyrazí k zákazníkovi. Ten si převezme víno, dá si rychlé, samozřejmě čistě terapeutické, pomazlení a pes zase běží zpátky.
Lori Yata, jedna ze spolumajitelek vinařství, se nechala slyšet, že nápad s donáškou od psa propagovaný na sociálních sítích zachránil jejich podnikání. Samantha Hawkinsová, stálá zákaznice, která si přišla vyzvednout objednávku tentokrát přímo v obchodě, tajemství úspěchu nápadu vystihla přesně: „Miluji víno! A miluji psy! A když spojíte tyto dvě věci dohromady, tak je úspěch zaručen! Hned jak jsem Sodu viděla na Facebooku, musela jsem si objednat víno.”
Ve Spojených státech zatím nebyly hlášeny žádné případy domácích mazlíčků s onemocněním COVID-19. Proto i v Marylandu mají za to, že Soda si z kontaktu s lidmi odnese jen nějakou tu dobrotu a občas malý dáreček.