CNN Prima News Epic Games

Epic Games

Výpis příspěvků ke štítku „Epic Games“

Skotská babička miluje Fortnite a baví tisíce lidí. Zahrál si s ní i populární youtuber

Všechno se rozjelo před sedmi lety. 75letá Skotka Cath Bowie sledovala svého vnuka, jak tráví čas u herní konzole PlayStation a zkouší různé hry. Pak si všimla načítací obrazovky s nápisem Fortnite a barevnými animovanými postavičkami. Celosvětovému hitu propadla, později začala své hraní přenášet na streamovací platformě Twitch.tv, kde si ji všiml i americký youtuber. Cath Bowie však přiznává, že i v pokročilém věku má hraní Fortnite své stinné stránky.

Fortnite hrají stovky milionů lidí, vydělává miliardy. V čem spočívá jeho popularita?

Obrovský fenomén, který zná téměř každý teenager. Akční hra Fortnite patří k nejpopulárnějším titulům současnosti, což ukazují i samotná čísla – každý měsíc si tuto on-line střílečku pustí zhruba 300 milionů hráčů. Ročně hra vygeneruje autorům miliardy dolarů. V čem přesně ale spočívá úspěch Fortnite? Na to hledala odpověď redakce herního pořadu CNN Prima Gaming.

Češi pracují na videohrách pro nevidomé. V pořadu CNN Prima Gaming ukážeme, jak fungují

Videohry pro nevidomé jsou spíše vzácností. Česká herní pokladnice se ale může chlubit hned dvěma tituly, které myslí i na hráče s hendikepem. V pořadu CNN Prima Gaming tuzemští autoři mimo jiné vysvětlí, jak tyto konkrétní hry fungují v praxi a proč se pustili do jejich tvorby. Herní pořad můžete sledovat každou sobotu ve 22:20 na stanici CNN Prima NEWS i na webových stránkách cnnprima.cz.

Bohemia Interactive míří mezi elitu. Minoritní podíl ve firmě koupil čínský gigant

Do největšího českého vývojáře her Bohemia Interactive vstoupila jako minoritní akcionář čínská internetová firma Tencent Holding. V úterý o tom informovali zástupci české společnosti, cenu transakce ani velikost prodaného podílu však nezveřejnili. Bohemia bude i nadále fungovat pod současným vedením manažerského týmu, majoritní podíl zůstává v rukou dosavadních českých majitelů.

Apple, Facebook, Google jsou pod stále větším tlakem médií. Ta chtějí více peněz za obsah

Technologičtí giganti Apple, Facebook či Google čelí tlaku mediálních společností, které chtějí dosáhnout lepších podmínek. Sdružení Digital Content Next (DCN), jehož členem je například list The New York Times, se obrátilo na Apple s žádostí, aby si bral menší podíl za zprostředkování digitálního předplatného. Google se dostal do sporu s australským regulačním úřadem, který si přeje, aby vyhledávač platil za zpravodajský obsah.