Forum Media: Nenechte si ujít 50+ řečníků na světové úrovni k tématu umělé inteligence v komunikaci a médiích

Mediální akce roku se uskuteční opět v Praze. Vítáni jsou všichni, kteří chtějí nabrat inspiraci od největších kapacit z mediálního světa. Forum Media každý rok představí desítky řečníků a osobností, jejichž jméno něco znamená. Vy si je budete moct již 7. listopadu poslechnout a být tak součástí neobyčejné a nabité akce plné nevšedního obsahu. Tahle konference rozhodně nuda nebude.

Buďte svědky již 24. ročníku významné mediální konference na světové úrovni Forum Media. V O2 universu se 7. listopadu 2024 hlavním tématem stane umělá inteligence v komunikací a médiích. O jejím zásahu do médií a mnoho dalšího se dozvíte od více než 50 řečníků z celého světa. 5 sálů ozvučí dvojjazyčný program a nebude chybět ani chutné občerstvení.

Aktuální ročník mezinárodní konference Forum Media nabídne nové tematické bloky postavené na osobnostech, které byly vystaveny nemalým zkouškám svého života vůči médiím a mají know-how, o které se rádi podělí.

Nezůstaňte sedět doma, protože mezi zvanými řečníky najdete kreativce na nejvyšších pozicích, manažery světových médií, zástupce největších evropských i světových značek a profesory prestižních univerzit. Tak si pojďme některé z nich přiblížit.

Velikáni mediální scény

V nemalém zastoupení se na pódiu ukáží skandinávští leadři, jako je Arne Mosselman, Founder a CEO & Generative AI strategy consultant a Nathan Kemp, Global Innovation Director, kteří podpoří myšlenku firemní kultury, zvyšování kvalifikace a vedení týmů nad technologiemi za použití “iluze ledovce”. Soused ze stejného koutu světa Jesper Falkheimer, profesor na Lund University ve Švédsku, přijede představit osvědčené metody strategické improvizace.

Mezi digitální marketéry, kteří se pokusí nám přiblížit svět reklamních technik, se tento rok řadí také jeden z Čechů, Petr Houzar, Head of Enterprise Ads Sales, Google s 10letými znalostmi vedení týmu strategicky zastřešujícího platformu YouTube pro Česko a Slovensko. Kreativní stránku médií na “best practices” přiblíží slovenský ředitel kreativity a strategie Zaraguza Roman Biath disponující citem pro spojení kreativity a efektivity.Kdo stojí za rekordním skokem agentury Triad Prague, která se zařadila v roce 2022 mezi deset nejefektivnějších nezávislých agentur podle Effie Indexu v Evropě? Petra Jankovičová, jež je současně prezidentkou Asociace komunikačních agentur a představí novinku - shortlist cen Effie. Podobných velmi inspirativních žen bude na celodenní akci hojné zastoupení.

Nové schéma neopakovatelných workshopů

Téměř 800 hostů bude představena letos představena novinka ve formě workshopů. Jedním z klíčových témat bude i boj proti dezinformacím, který uvede hlavní lektor, Štefan Sarvaš z mezinárodního ústředí společnosti značky Mars Wrigley v Chicagu v USA. Zaměří se především na polemiku o tom, kdo by měl financovat projekty proti dezinformacím.

Připravit otázky si můžete na chystaný workshop Saschi Devigne, jež těží své zkušenosti ve Studiu 47 v Duisburgu.  Představí vám zajímavý projekt, ve kterém uvidíte a uslyšíte, jak zvládne AI kompletně sestavit vysílání regionálních zpráv a přestrojit digitálního avatara do kabátu moderátora. U toho nesmíte chybět.

Tagy:
Slovensko Švédsko umělá inteligence Evropa Google YouTube Česko USA Komerční sdělení věda a technika umění, kultura, zábava a média technologie a inženýrství hromadné sdělovací prostředky Forum Media, s.r.o. Jesper Falkheimer