
Šedesátníci pro mě byli skoro mrtví, říká herec Dejdar. Kvůli věku se prý nehroutí
Americká automobilka před pár lety překvapila nejednoho fanouška terénních aut. Svůj ikonický Wrangler začala nabízet na českém trhu pouze ve verzi do zásuvky a představila i nový model, který byl a priori zamýšlen jako elektromobil. Situace se ale za tu dobu změnila a Jeep musel reagovat na chování trhu. Nedávno navíc rozšířil nabídku o nový Jeep Grand Cherokee.
V cenících automobilek byste dnes jen obtížně pátrali po větším dinosaurovi, než jakým je Jeep Wrangler. Hrubé terénní auto podřízené nepokrytě prapůvodnímu účelu není zdaleka tak pohodlné jako „géčkový“ Mercedes, možná ale právě proto se s ním nebojíte vyrazit do rokle mezi skály a stromy. Se sportovním motorem z Alfy Romeo kombinovaným s bateriemi je to stále podivuhodný stroj.
Návrat modelu Bronco prodeje firmy s modrým oválem sice minimálně v Evropě nespasí, pro image značky je ale nesmírně důležitý. Po boku dalších dvou legend, kterými jsou Land Rover Defender a zejména Jeep Wrangler, jde o specifický model auta, jehož styl i schopnosti v terénu převyšují denní použitelnost a pohodlí.
Americkou automobilku proslavil terénní model Jeep Wrangler. Od letošního roku je k mání už jen jako plug-in hybrid, tedy auto poháněné benzinovým a elektrickým motorem s možností dobíjení ze zásuvky. A to je podle šéfky evropského zastoupení značky Antonelly Bruno ta správná cesta.
Automobilka Jeep zrušila čistě benzinové i naftové motory pro svůj tradiční off-road Jeep Wrangler. Místo toho ho nyní nabízí jen v plug-in hybridním provedení. Model označený Wrangler 4xe jsme vyzkoušeli v horách v okolí Turína.