Kůže, dřevo i kamenné obložení. Tak Britové zdobí auta pro rozmařilé řidiče

Zakázkové oddělení Mulliner britské automobilky Bentley představilo barevnou paletu interiérů, které může na přání zákazníků připravit pro luxusní SUV Bentayga. Kromě barevné kůže či ušlechtilého dřeva si lze vybrat ze čtyř druhů kamenných ozdob. Stačí mít dostatek peněz.

Výrobci luxusních aut se často předhánějí v množství specifických dekorací, které nabízejí svým zákazníkům. Například automobilka Bentley má obrovské množství kombinací barev laků karoserie, odstínů interiéru, druhů kůže, dřeva, hliníku nebo uhlíkového vlákna. Některým řidičům ale ani to nestačí, a tak o úpravu svého vozu požádají zakázkové oddělení Mulliner.

Mulliner nabízí dvě možnosti, jak auto dozdobit. Buď si lze vybrat z jeho 26 unikátních laků karoserie, nebo je možné využít schopnosti jeho softwaru na rozpoznávání barev. Jednoduše pak naskenujete třeba svou oblíbenou kabelku, svetr nebo nábytek a Mulliner vám podle něj Bentley nalakuje.

Je libo intarzované dřevo?

Ještě více pozornosti ale firma věnuje interiéru luxusních vozů. Nabízí totiž 27 odstínů kůže na sedadlech, výplních dveří, palubní desce nebo volantu. Počítá se i s tím, že nitě určené na prošívání budou mít vlastní odstín. I tady platí, že si lze nechat barvu interiéru přizpůsobit svému oblíbenému předmětu.

Aby hrála kabina barvami, je možné si vybrat ze 103 barevných panelů, které tvoří dekoraci podstatné části palubní desky, středové konzole nebo dveří. Kromě toho jsou k dispozici hliníkové, karbonové nebo dřevěné desky, jež je možné dále dozdobit intarzií. Pro opravdové „fajnšmekry“ jsou připravené i čtyři druhy kamenného obložení v odstínech Autumn White, Copper, Galaxy a Terra Red.

Samozřejmě že v případě extrémně drahých aut hraje individualizace velkou roli. Proto si je možné kromě barev vybrat i osobní motivy. Auto může za tmy promítat na vozovku vaše logo nebo erb, lze jej vyšít i do sedadel. Na prahy dveří si pak můžete nechat vygravírovat své jméno. Cenu za individuální program Mulliner neuvádí, pochopitelně se odvíjí od toho, jak moc je klient rozmařilý.

Tagy: