CNN Prima News Máme rádi Česko

Máme rádi Česko

Výpis příspěvků ke štítku „Máme rádi Česko“

Prima kralovala startu sezóny se sharem 29,14 %

Prima vstoupila do nové podzimní sezóny vskutku královsky, v 35. týdnu zvítězila u dospělých diváků hned čtyřikrát nad konkurencí. Vítězný byl i průměrný týdenní share Skupiny Prima s hodnotou 29,14 %. Nejsledovanějším pořadem byla novinka Pod hladinou, kterou si nenechalo ujít 1 232 000 diváků (34,29 %) v CS 15+.

Prima v březnu zazářila s novinkami. V jednom týdnu 5× zvítězila s hlavním večerním pořadem

Skupina Prima meziročně rostla jak v prvním kvartále, tak v březnu. Průměrné share u celodenního vysílání bylo v první čtvrtině roku 27,23 % (meziroční nárůst o 1 p. b.) u dospělých diváků (CS 15+). V březnu měla share 27,75 %. Lídrem ve sledovanosti se stala ve třináctém týdnu, kdy s náskokem porazila komerční konkurenci hned pětkrát v hlavním večerním vysílacím čase. Zabodovaly jak novinky Zákony vlka a Poslední oběť, tak vlajkový seriál ZOO i zábavná show Máme rádi Česko.

Napínavé filmy, pohádky a seriály i strhující show. Velikonoce na Primě nadchnou celou rodinu

Rozmanitou nabídku filmů a pohádek, oblíbených seriálů i strhujících show, ze kterých si vybere každý člen rodiny, přinese na Velikonoce skupina Prima. Diváky u obrazovek čekají nabité svátky, které odstartuje už ve čtvrtek 6. dubna ve 20.15 televizní premiéra romantického filmu Prezidentka. Během velikonočního víkendu se diváci dočkají oblíbeného rodinného snímku Gump – pes, který naučil lidi žít, ale i řady klasických českých filmů.

Máme rádi Česko startuje speciálem: Vědomosti poprvé porovnají české a slovenské celebrity

Nejoblíbenější zábavná show televize Prima, Máme rádi Česko, letos slaví již desáté narozeniny. Novou sérii vysílání zahájí speciálním „federálním“ dílem, ve kterém své znalosti Československa změří české i slovenské hvězdy Ewa Farna, Soňa Norisová, Martin Chodúr, Marián Čekovský, Jaro Slávik nebo Mišo Hudák. Premiérových 13 dílů sledujte každý pátek ve 20:15 na Primě.

Skupina Prima slaví úspěch, oproti konkurenci roste. Ve sledovanosti se dostala na 1. místo

Dvanáctý týden tohoto roku byl pro skupinu Prima mimořádně úspěšný. Podařilo se jí dosáhnout hned trojice prvenství. Mezi komerčními skupinami zvítězila u dospělých (15+) s hodnotou share 28,49 % v celodni i ve strategické cílové skupině 15–69 let se share 28,40 %. Na pomyslný stupeň vítězů se skupina Prima dostala i u dospělých (15+) v hlavním vysílacím čase s podílem 28,09 %. Nejlepší podíl ve sledovanosti měla v úterý (30,62 % ve skupině 15-69 let), kdy si vlajkový seriál ZOO nenechalo ujít 1 249 000 diváků (podíl 31,37 %) a talkshow 7 pádů Honzy Dědka pobavila 583 000 diváků (share 21,25 %).