Počet posluchačů rádia Kiss od posledního měření Radioprojektu vzrostl o 40 000. Týdně jej poslouchá 969 000 lidí, což je historicky nejvyšší hodnota. Podíl rádií Media Clubu na trhu poslechovosti stoupl o 1,7 procentních bodů na 42,7 procenta. Obchodní zastupitelství je tak stabilní jedničkou na trhu rozhlasové reklamy.
„Máme radost z rekordních čísel – rádio Kiss se přiblížilo magické hranici milionu posluchačů – a významně rostl i náš celkový podíl poslechovosti. Media Club i nadále zadavatelům u rádiové reklamy nabízí v jednom balíčku nejvyšší týdenní zásah na rozhlasovém trhu rádií (Radio United Total). Týdně oslovíme 72 procent posluchačů všech komerčních rádií, tedy celkem 4 729 000 lidí v České republice,“ říká Jan Čadek, obchodní ředitel rádiové a on-line divize Media Clubu.
Rádio Kiss si aktuálně každý týden naladí 969 000 lidí ve věku 12–84 let. Ve sledovaném období 1. 4. – 30. 9. 2023 si tato rozhlasová stanice připsala doposud nejvyšší hodnotu podílu na poslechu, 7,5 procenta, a postupně se přibližuje nejsilnějším rádiím na trhu. Těmito výsledky Kiss potvrdil svoji první pozici mezi nadregionálními soukromými rádii a obhájil minulé výsledky poslechovosti, a to ve všech parametrech poslechu (denní, týdenní poslech i podíl na poslechu).
Díky zvýšení počtu posluchačů u rádií Beat a Signál a stabilitě rádií SPIN, Country a Radio 1 se upevnila pozice vlastněných stanic v portfoliu Media Clubu navýšením podílu na poslechu na rekordní hodnotu 16,3 procenta.
Ze zastupovaných stanic stojí za zmínku nárůst týdenní poslechovosti rádia Impuls o 53 000 a potvrzení pozice stanice s nejvyšším počtem posluchačů mezi soukromými rádii na trhu. Rádia Evropa 2 a Frekvence 1 společně s rádiem Bonton a Dance přinášejí stabilní zásah i podíl na poslechu do skupiny rádií Media Clubu.