Sociální síť Twitter oznámila, že zvažuje zavedení předplatného a chystá více možností pro pokročilé uživatele a firmy.
Twitter oficiálně potvrdil, že se chystá spustit předplatné. Vybraných uživatelů se v dotazníku ptá, jaké přidané funkce by v placené verzi uvítali. Všechny dosavadní možnosti Twitteru mají být nadále k dispozici zdarma.
Náhled on-line dotazníku sdílel reportér Andrew Roth. Mezi seznamem novinek je například možnost vrátit tweet zpět, pokud tak učiníte 30 sekund po jeho publikaci, ale také řada pokročilých nastavení nebo možnost sdílet správcovství účtu s více uživateli. Dané výhody tak využijí především firmy, média, politici nebo influenceři.
After CEO Jack Dorsey confirmed Twitter is exploring a subscription model, the company is conducting user surveys on what type of features they'd like to see in such a service.
— Andrew Roth+ (@RothsReviews) July 31, 2020
Undo send, special badges for profiles and advanced analytics are among the features being considered. pic.twitter.com/hL6T8sdI0s
Seznam navrhovaných funkcí předplatného
- vrátit a upravit hotový tweet – časový limit 30 sekund od odeslání,
- úprava barev a fontů – vlastní barvy i písma profilu, včetně barev odkazů,
- méně reklam nebo zcela bez reklam,
- automatické odpovědi – možnost nastavit různé odpovědi pro sériové odeslání,
- odznaky – u daného profilu by se objevil odznak, k jaké firmě, médiu či třeba politické straně patří,
- delší a kvalitnější videa – možnost nahrávat až pětkrát delší videa ve vyšším rozlišení,
- pokročilejší analytika – možnost lépe měřit reklamy, dělat k nim ankety nebo lépe mapovat, jak se o vás na Twitteru mluví,
- role uživatelů – možnost spravovat jeden účet více uživateli bez nutnosti sdílet hesla, včetně určení správcovských práv,
- shrnutí komunikace – ukáže historii vzájemné interakce s jiným účtem,
- nabírání zaměstnanců – modul pro zasílání pracovních nabídek a spojení se zájemci.
Šéf Twitteru Jack Dorsey vysvětlil, že je předplatné v rané fázi vývoje. Dle jeho slov si chce být firma jistá, že nabídne takovou přidanou hodnotu, aby mohla žádat uživatele o peníze.