100,00 % okrsků sečteno
68,95 % volební účast




34,51 %

ANO

23,36 %

SPOLU

11,23 %

STAN

8,97 %

PIRÁTI

7,78 %

SPD

6,77 %

MOTO

0,44 %

GENERACE

0,22 %

ČR1

0,21 %

ŠVÝC. DEM.

0,18 %

ČSSD

0,13 %

VOLUNTIA

0,13 %

0,11 %

VÝZVA

0,08 %

JASAN

0,07 %

REBELOVÉ

0,06 %

MZH

0,06 %

HOP HYDRA

0,06 %

VOLT

0,05 %

LEVICE

0,05 %

SMSKA

0,03 %

KRUH

0,01 %

BPS

0,00 %

PB

0,00 %

NE URZA.CZ

Vedení skupiny Prima se rozšiřuje o Igora Kalaše. Bude mít na starost on-line


Skupina Prima posiluje vedení, do jejích řad přichází zkušený manažer ze Seznam.cz Igor Kalaš. Nastoupí na nově vytvořenou pozici ředitele on-line a bude mít na starost hlavně weby skupiny Prima, videoslužbu prima+, zákaznické oddělení a další rozvoj on-line produktů.

„Naším cílem je vybudovat silný mediální dům, který stojí na třech pevných pilířích – televizi, on-linu a rádiích. Věříme, že díky bohatým zkušenostem Igora Kalaše dojde k akceleraci rozvoje on-line segmentu skupiny Prima od CNN Prima NEWS, přes Prima ŽENY a Prima FRESH až po novou videoslužbu prima+,“ říká Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.

Vedení a rozvoj on-line segmentu ve skupině Prima je pro mě novou profesní výzvou.

„Vedle řady zavedených a uživatelsky dobře vyprofilovaných značek je zde nyní i zcela nová značka prima+ a mou ambicí je vytvořit z ní úspěšnou českou videoplatformu,“ říká ke svému novému působení Igor Kalaš. Jeho rolí bude také nastavit klíčové procesy mezi odděleními tak, aby jejich spolupráce při rozvoji on-line nabídky byla co nejefektivnější, stejně jako monetizace všech on-line aktivit skupiny Prima.

Igor Kalaš (46) se v on-line prostředí pohybuje už více než 25 let. Do loňského června pracoval ve společnosti Seznam.cz na pozici ředitele business developmentu, kde od roku 2020 zodpovídal mimo jiné za rozvoj videoobsahu a jeho distribuce, včetně vývoje IPTV. Předtím zde čtyři roky působil v pozici ředitele obsahu, kdy měl na starost rozvoj Seznamzpravy.cz, Proženy.cz, Stream.cz a Garáž.cz. Před příchodem do českého digitálního prostředí řídil od roku 2002 Atlas.sk, v roce 2008 byl pak v roli generálního ředitele zodpovědný za úspěšné spojení Atlas.sk a Centrum.sk, jehož výsledkem byla firma Centrum Holdings, a.s., jeden z on-line leaderů na Slovensku. Mezi Kalašovy zájmy patří cestování, dobré víno a moderní technologie.