Skupina Prima posiluje vedení, do jejích řad přichází zkušený manažer ze Seznam.cz Igor Kalaš. Nastoupí na nově vytvořenou pozici ředitele on-line a bude mít na starost hlavně weby skupiny Prima, videoslužbu prima+, zákaznické oddělení a další rozvoj on-line produktů.
„Naším cílem je vybudovat silný mediální dům, který stojí na třech pevných pilířích – televizi, on-linu a rádiích. Věříme, že díky bohatým zkušenostem Igora Kalaše dojde k akceleraci rozvoje on-line segmentu skupiny Prima od CNN Prima NEWS, přes Prima ŽENY a Prima FRESH až po novou videoslužbu prima+,“ říká Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.
Vedení a rozvoj on-line segmentu ve skupině Prima je pro mě novou profesní výzvou.
„Vedle řady zavedených a uživatelsky dobře vyprofilovaných značek je zde nyní i zcela nová značka prima+ a mou ambicí je vytvořit z ní úspěšnou českou videoplatformu,“ říká ke svému novému působení Igor Kalaš. Jeho rolí bude také nastavit klíčové procesy mezi odděleními tak, aby jejich spolupráce při rozvoji on-line nabídky byla co nejefektivnější, stejně jako monetizace všech on-line aktivit skupiny Prima.
Igor Kalaš (46) se v on-line prostředí pohybuje už více než 25 let. Do loňského června pracoval ve společnosti Seznam.cz na pozici ředitele business developmentu, kde od roku 2020 zodpovídal mimo jiné za rozvoj videoobsahu a jeho distribuce, včetně vývoje IPTV. Předtím zde čtyři roky působil v pozici ředitele obsahu, kdy měl na starost rozvoj Seznamzpravy.cz, Proženy.cz, Stream.cz a Garáž.cz. Před příchodem do českého digitálního prostředí řídil od roku 2002 Atlas.sk, v roce 2008 byl pak v roli generálního ředitele zodpovědný za úspěšné spojení Atlas.sk a Centrum.sk, jehož výsledkem byla firma Centrum Holdings, a.s., jeden z on-line leaderů na Slovensku. Mezi Kalašovy zájmy patří cestování, dobré víno a moderní technologie.