Významný úspěch: CNN Prima NEWS roste důvěryhodnost, jako jediná v TOP 5 posílila

Zpravodajství CNN Prima NEWS roste oproti jiným médiím důvěryhodnost. Potvrzuje to každoroční mediální studie think tanku Reuters Institute, která spadá pod agenturu Reuters. Letošní průzkum ukazuje, že CNN Prima NEWS je třetí nejdůvěryhodnější značkou na českém mediálním trhu. Reuters Institute je považován za jednu z nejdůvěryhodnějších průzkumných organizací v oboru.

Letošní zpráva Digital News Report 2025 ukazuje, že se CNN Prima NEWS drží v TOP 3 nejdůvěryhodnějších médií. První dvě pozice patří shodně Českému rozhlasu a České televizi (obě instituce 59 procent). Následuje CNN Prima NEWS (57 procent), Hospodářské noviny (55 procent) a Seznam Zprávy (54 procent).

ČTĚTE TAKÉ: Novým prezidentem Asociace komerčních televizí je generální ředitel Primy Marek Singer

Značka CNN Prima NEWS ovšem oproti zmíněným médiím zaznamenala velký úspěch. Jako jediné jí totiž z pěti uvedených médií rostla loni důvěryhodnost. Připsala si k dobru jeden procentní bod. Česká televize zůstala na stejné pozici jako minulý rok, zatímco ostatní média si pohoršila o několik procentních bodů.

Sledovanost zpravodajství se v České republice nadále snižuje. Nejvíce lidé získávali informace z internetu (80 procent) a z televize (60 procent).

On-line zpravodajství CNN Prima NEWS se drží v TOP 10 týdenního zásahu. Obsadilo celkové sedmé místo.

Důvěra v média se drží velmi nízko. Podle studie jim věří 33 procent Čechů. To je sice o dva procentní body více než před rokem, přesto je důvěra na nízkých pozicích. V roce 2015 jim věřilo 39 procent dotázaných.

Studie se také věnuje ožehavému tématu, které v minulém roce velmi silně rezonovalo mezi politiky i společností. Tedy navyšování koncesionářských poplatků. Ty nakonec byly schváleny až v březnu letošního roku.

CNN Prima NEWS oslavila pět let na trhu

Zpravodajská televizní stanice CNN Prima NEWS začala vysílat 3. května 2020. Za pět let se dokázala pevně uchytit na českém trhu a v minulém roce dosáhla téměř dvouprocentní sledovanosti.

Multiplatforma CNN Prima NEWS k oslavám pětiletého výročí uspořádala konferenci s názvem Money Money Money, na níž zástupci mateřské značky CNN International oznámili další prodloužení spolupráce. A to na dalších pět let.

Všem divákům a čtenářům děkujeme za trvající přízeň.

MOHLI JSTE PŘEHLÉDNOUT: Nová aplikace CNN Prima NEWS. Nejrychlejší zprávy kdykoliv a kdekoliv i videa na pár kliknutí

Tagy:
média televize CNN Prima NEWS vysílání čtenost důvěra Česko TV Prima Seznam Zprávy CNN International důvěryhodnost umění, kultura, zábava a média média a zábavní průmysl produkty a služby ekonomika, obchod a finance hromadné sdělovací prostředky zpravodajský průmysl