Společnost Zásilkovna má problémy. Lidé si na sociálních sítích stěžují na pomalé dodávání balíků, zpoždění jsou často v řádu několika dnů až týdne. Firma chybu přiznává, v příspěvku na sociální síti Facebook potíže obhajuje úpravou procesů.
Zásilkovna se zabývá rozvozem balíků a na českém trhu se jedná o jednoho z nejvýznamnějších hráčů. V poslední době se však potýká s problémy, zákazníci si na sociálních sítích stěžují na problémy s dodáváním zboží a zpožděním.
ČTĚTE TAKÉ: Gmail pod útokem. Hackeři zneužívají data lidí. Google chybu odmítá opravit, kritizuje expert
„Nevím, kde se najednou stal problém, že celá Zásilkovna upadá. Teď mnohem raději využívám služeb Balíkovny, kvůli rychlosti i ceně,“ napsala na sociální síti Facebook jedna ze zákaznic. „Už mám v Zásilkovně zaseklé tři zásilky. Je to už několik dní a nic se neděje,“ přidává se k ní další.
Společnost na stížnosti už reagovala. „Vážení zákazníci, upravujeme procesy na našich depech a nebudeme chodit kolem horké kaše – došlo k několika chybám, které v posledních dnech způsobily zpoždění v doručení zásilek asi o 2-3 dny, ve výjimečných případech i déle,“ stojí v jejich příspěvku na Facebooku.
„Moc nás mrzí, že na nás teď není spolehnutí a zároveň prosíme o trpělivost. Kolegové v provozu i v dalších týmech dělají maximum, abychom celou situaci napravili a zásilky zase doručovali rychle a spolehlivě. Děkujeme,“ dodává Zásilkovna.
MOHLO VÁM UNIKNOUT: Česko kempování v přírodě přímo nezakazuje, zahraničí často ano. Kde hrozí tučné pokuty?