reklama

Už jste se seznámili s tímto lamačem ženských srdcí?

Řidič má k dispozici digitální, kompletně konfigurovatelný 10,25“ přístrojový panel a 10,25“ displej multimediálního systému. Výsledkem je individualizovaný prostor, intuitivně optimalizovaný pro high-tech uživatelský zážitek. Například barvy na přístrojovém panelu se mění v závislosti na zvoleném jízdním režimu.

reklama

Pro zcela nový Tucson Hyundai nabízí nejnovější verzi služby Bluelink pro propojení vozidla ve spojení s 10,25“ displejem informačního a zábavního systému. Vylepšený systém Bluelink poskytuje zákazníkům řadu nových výhod a služeb včetně online vedení trasy, navigování na posledním úseku cesty a také novou funkci uživatelských profilů. Prostřednictvím mobilní aplikace Bluelink mohou zákazníci mimo jiné vyhledávat polohu svého vozidla, zamykat nebo odemykat na dálku jeho dveře, nebo například kontrolovat množství paliva v nádrži.

Díky funkci uživatelských profilů si může každý z řidičů přizpůsobit infotainment dle svých vlastních potřeb. Umožňuje nastavit dva hlavní účty a jeden další, určený pro hosta, a prostřednictvím aplikace Bluelink k nim nahrát profilové fotografie. Uživatelské profily spravují a ukládají nastavení infotainmentu jako jazyk, Bluetooth, navigaci, hlasové ovládání, nebo oblíbené rozhlasové stanice.

Pokud řidič musí zaparkovat svůj vůz ve vzdálenosti 200 metrů až dva kilometry od cíle, může si aktivovat navigování na posledním úseku cesty, které na navigaci z vozidla naváže v aplikaci Bluelink na mobilním telefonu.

Do informačního a zábavního systému zcela nového modelu Tucson je navíc integrován diář. Uživatelé si tak mohou zobrazovat záznamy z aplikací Apple nebo Google Calendar na displeji multimediálního systému. Synchronizaci zajistí nastavení aplikace Bluelink. To je však pouze jeden z mnoha dalších důvodů, proč se ji vyplatí stáhnout a používat.

Cloudové služby využívá rovněž nová navigace s online vedením trasy. Trasa se vypočítává na výkonném serveru v cloudovém prostředí Bluelink. Díky tomu je předpovídání stavu dopravy preciznější, přesněji vypočítává čas příjezdu a spolehlivěji nabízí změny trasy během jízdy. Online vedení trasy také šetří řidiči čas funkcí automatického vyplňování cíle.

Systémy Apple CarPlay a Android Auto umožňují zákazníkům jednoduše a prakticky využívat funkce jejich chytrého telefonu s operačním systémem iOS nebo Android a ve spojení s 8“ displejem systému Display Audio lze chytrý telefon připojit bezdrátově. Nad rámec toho zcela nový Tucson nabízí prémiový audiosystém KRELL pro ještě podmanivější zážitky z poslechu hudby, přihrádku na středové konzole pro bezdrátové nabíjení a vstupy USB pro přední i zadní sedadla. Zejména dlouhé cestování je díky tomu ještě příjemnější.

V neposlední řadě mají zákazníci k dispozici služby Hyundai LIVE Services, které v reálném čase informují o parkovacích místech, poloze čerpacích stanic včetně cen nebo o počasí. Z aplikace do navigačního systému vozidla lze přenášet cíle nebo POI.

Více prostoru v interiéru

Dynamické proporce a nová platforma zcela nového modelu Tucson umožnily vytvořit široký, otevřený vnitřní prostor, zaručující cestujícím komfort a volnost pohybu v míře obvyklé pouze u modelů z vyšších segmentů. Zcela nový Tucson je tak prostornější než dosud. V porovnání s předchozí generací je o 20 mm delší a o 15 mm širší. Rozvor náprav vzrostl o 10 mm. Cestující na sedadlech vzadu si mohou díky tomu užívat o 26 mm většího prostoru pro nohy. Toho bylo u variant s hybridním i konvenčním pohonem dosaženo díky chytrému umístění sady akumulátorů pod zadními sedadly. Objem zavazadlového prostoru se zvětšil o 33 až 107 litrů v závislosti na zvoleném stupni výbavy a pohonu. Celkově je pro zavazadla k dispozici prostor o objemu až 620 litrů se vzpřímenými zadními sedadly nebo až 1799 litrů po jejich sklopení.

Rozměry (v mm)

  • Vnější délka: 4500 (+20 mm)
  • Vnější šířka: 1865 (+15 mm)
  • Vnější výška: 1650 (+5 mm)
  • Rozvor náprav: 2680 (+10 mm)
  • Převis karoserie: vpředu 895 mm, vzadu 925 mm
  • Prostor pro nohy ve druhé řadě: 996 (+26 mm)

Objem zavazadlového prostoru (v litrech)

  • Objem se vzpřímenými zadními sedadly (zážehové motory/vznětové motory/zážehové motory 48 V/vznětové motory 48 V/hybridní pohon): 620/598/577/546/616
  • Maximální objem se sklopenými zadními sedadly (zážehové motory/vznětové motory/zážehové motory 48 V/vznětové motory 48 V/hybridní pohon): 1799/1777/1756/1725/1795
Tagy:

Nejsme očkovací otroci. Protestující v Bratislavě se bijí navzájem, zranili bratra Kotleby

Ve slovenském hlavním městě se ve čtvrtek znovu protestuje proti očkovací strategii a testování na koronavirus, pandemickým opatřením, představitelům vlády a prezidentce Zuzaně Čaputové. Dav lidí na několik minut zablokoval hlavní bratislavské silnice. Rozhánět ho museli těžkooděnci. Jeden z policistů se zranil, stejně tak mladá aktivistka. Bratr předsedy krajně pravicové Lidové strany Naše Slovensko Mariana Kotleby skončil v nemocnici. Akce se účastní stovky až jednotky tisíc lidí.

Čokoládová, nebo jahodová aneb souboj o zmrzlinu: Babiš nám přebírá PR, smějí se Piráti

„Udělám vše pro to, aby Piráti nezakázali vanilkovou a čokoládovou zmrzlinu,“ napsal premiér Andrej Babiš (ANO) na sociální sítě a navíc lidi na točenou zmrzlinu zve. Piráti se brání, že žádnou zmrzlinu zakazovat nehodlají. Premiér navíc podle nich přebírá jejich PR, protože to byli právě oni, kteří jako první oznámili, že v rámci kampaně budou rozdávat jahodové nanuky. Mohlo by se tak zdát, že zmrzlina je zásadnějším tématem voleb než bydlení nebo důchodová reforma.

Je libo onigiri nebo vyžehlenou košili? Konbini jako nečekaný gastrohrdina olympiády

Zatímco svět bedlivě sleduje výkony svých sportovců, novináři v Tokiu objevili nečekaného hrdinu olympijských her – japonské nonstop obchody se smíšeným zbožím zvané „konbini“. Ty se ale vymykají všemu, na co jsou lidé zvyklí v Evropě nebo USA. Konbini totiž nabízí vše, co člověk potřebuje k přežití: teplé pokrmy, základní oblečení, toalety zdarma, internet, horkou vodu na nudle, bankomaty i poštovní služby. Navíc se nachází na každém rohu.

Havlíček: Na vině je strojvůdce. Ani zabezpečení srážce vlaků stoprocentně nezabrání

„Žádný zákon ani žádné zabezpečovací zařízení stoprocentně nemůže zabránit srážce, jaká se stala ve středu u Milavče,“⁠ zdůraznil na brífinku po návštěvě jižní Moravy ministr dopravy Karel Havlíček (za ANO). Zároveň ze střetu vlaků obvinil strojvedoucího německého expresu. Při nehodě na Domažlicku zemřeli tři lidé, desítky dalších byly zraněny.

reklama

Domácí zpravodajství

Praktičtí lékaři chtějí do ordinací ultrazvuky kvůli lepší diagnóze. Pojišťovny jsou proti

Praktičtí lékaři by rádi měli ve svých ordinacích ultrazvuky. S jejich pomocí by prý mohli zrychlit a zpřesnit diagnózu a tím urychlit léčbu pacientů. Takovému rozšíření vybavení ale brání pojišťovny, které vyšetření ultrazvukem praktickým lékařům neproplácí. Výhrady k masivnímu rozšíření takových přístrojů mají i ambulantní specialisté.

Nové seriály i programové schéma. Prima odstartovala Hvězdnou sezónu ve velkém stylu

Skupina Prima si pro letošní podzim přichystala opravdu hvězdný program. Novinkou mezi seriály je 1. MISE, která představí výcvik dvanácti mladých lékařů určených pro nasazení do prestižního mezinárodního oddílu. Další nový počin je komediální krimiseriál Dvojka na zabití, neméně atraktivní bude i vesnická romance Hvězdy nad hlavou. Sezónu zahájila ve velkém stylu speciální tiskovou konferencí.

Dvacet cestujících po srážce vlaků odešlo. Všichni zranění jsou mimo ohrožení života

Všech pět těžce zraněných lidí po středeční srážce vlaků na Domažlicku je ve stabilizovaném stavu a mimo ohrožení života, informovali mluvčí nemocnic. Bez vážných komplikací pokračuje také léčba pěti středně těžce zraněných. Srážka expresu a regionálního osobního vlaku si vyžádala tři mrtvé – dva strojvůdce a jednu cestující. Desítky dalších lidí se zranily.

reklama