
Madlenka podstoupila unikátní léčbu, aby získala čas navíc. Vhodný dárce se zatím nenašel
Mitsubishi se vrací dobýt český trh s jedním ze svých nejúspěšnějších modelů – Outlanderem PHEV. Nová, čtvrtá generace plug-in hybridního SUV přichází po dlouhém čekání a je postavena na základech alianční spolupráce s Renaultem, respektive Nissanem. Výsledkem je prémiové, technologicky nabité SUV, které má ambice navázat na úspěch svého předchůdce, kdysi nejprodávanějšího plug-in hybridu v Evropě.
Značka SWM není v Evropě neznámým pojmem, vznikla totiž v Itálii už v roce 1971 a věnovala se výrobě motocyklů. Z důvodu finančních problémů nicméně musela po více než dvacetiletém působení na trhu svou činnost ukončit. O znovuzrození se následně postarala v roce 2014 čínská společnost Shineray Group, která investovala do znovuotevření výroby jednostopých vozidel a zároveň pod stejnou zkratkou SWM začala nabízet i automobily, s tím, že jejich design dala do rukou Italů, zatímco produkci má na starosti Čína. K nám se její vozy dostaly až letos, všechny jsme měli možnost si prohlédnout během nedávné tiskové konference.
SsangYong už není SsangYong, ale KGM. Tradiční jihokorejská automobilka po více než 70 letech od svého vzniku mění svůj název. Spolu s tím představila i zbrusu nové SUV Actyon, které je hlavní tváří rebrandingu a demonstruje to nejlepší ze světa této značky. Nejen vzhledem, ale i výbavou a kvalitou má tak zapadat do prémiového segmentu, ovšem se stále přijatelnou cenovkou.
To, co dokázalo MG ZS, historie českého automobilového trhu velmi pravděpodobně nepamatuje. Pod křídly vzkříšené britsko-čínské značky se totiž tohle SUV dokázalo během dvou let probojovat mezi patnáct nejprodávanějších vozů v Česku. Přitom ale mělo spoustu dětských nemocí. Kam až se tedy může dostat jeho druhá generace, která většinu z nich vyléčila?
Legendární japonské SUV přijíždí na český trh v nové generaci. Chlubí se modernějším interiérem, skvělými terénními vlastnostmi díky chytrému pohonu všech kol a unikátním plochým čtyřválcem e-Boxer, který šetří palivo ve městě.
Peugeot přichází s mimořádnou nabídkou, která nemá obdoby – sedmiletou značkovou zárukou na celou modelovou řadu. Během akce „7 dní Peugeot“, která proběhne od 10. do 16. března, mohou zákazníci získat nejen prodlouženou záruku, ale také atraktivní cenová zvýhodnění a flexibilní možnosti financování. Tato akce je zaměřena jak na soukromé zákazníky, tak na firmy, které si mohou pořídit nové vozy s kompletním servisem na sedm let zdarma.
Čínská automobilka se za necelé tři roky probojovala mezi nejoblíbenější značky na českém trhu. Tuzemskou klientelu si získala hlavně díky nízké pořizovací ceně svých vozů i jejich modernímu stylu. V žebříčku se díky tomu umístila loni na třinácté příčce a letos má ambice dostat se do první desítky. V rukávu má totiž hned několik trumfů.
Zatímco naftový motor se mi při letním testu Hyundaie Tucson jevil jako skvělá volba, plug-in hybrid bych naopak po nedávných zkušenostech bral jen v krajních případech. I když se s korejským SUV příjemně jezdí, elektrifikovaný pohon má stále spoustu dětských chyb, které je potřeba ještě doladit. Každopádně své zákazníky si Tucson do zásuvky bezesporu najde. Budete mezi nimi?
Nová auta už kvůli nejrůznějším emisním a bezpečnostním normám nemohou být tak levná, jako bývala před několika lety. Některé automobilky se je však přesto snaží dělat dostupná pro všechny, a to pomocí operativního leasingu. Jednou z nich je i Peugeot, který aktuálně svůj největší a nejdražší model 5008 nabízí za zhruba 10 tisíc korun měsíčně. S povinným i havarijním pojištěním.
Rumunská novinka má konečně české ceny, a jsou dokonce výrazně nižší, než které automobilka loni avizovala během mezinárodní prezentace. Nová Dacia Bigster totiž startuje na 549 tisících korunách a ve své kategorii C-SUV se ihned zařadila k těm vůbec nejlevnějším na trhu. Ani výbavou se nenechá zahanbit.
Pokud se nebudeme dívat na jednotlivé karosářské verze, je nová Škoda Elroq teprve druhým čistě elektrickým modelem z Mladé Boleslavi. A zatímco Enyaq je de facto bateriovým Kodiaqem, Elroq je pro změnu elektrickým Karoqem. Více než jemu se však podobá spíše právě Enyaqu, jen má menší kufr a o něco lépe jezdí. Jaké jsou další odlišnosti? To jsme zjišťovali během prvních jízd na Mallorce.
Psal se rok 2018, kdy na trh přišlo první SUV kupé se čtyřmi kruhy ve znaku. Asi málokdo by tehdy tušil, že právě Q8 předběhne všechny zaběhnuté modely a stane se tím vůbec nejprodávanějším vozem značky. Proč tedy něco měnit, když to funguje? Řekli si v Ingolstadtu a při nedávném faceliftu zvolili jen minimum úprav. Nově je například možné volit si světelný podpis a testovaný plug-in hybrid dostal větší baterii. Jak jezdí?