Zrádci jako fenomén na sociálních sítích
Detektivní show Zrádci má za sebou velkolepé finále, ale žije dál. Stává se z ní fenomén nejen napříč sociálními sítěmi. Proč tomu tak je a v čem spočívá její kouzlo? Redakce CNN Prima NEWS se zeptala režiséra i experta na marketing.
Zrodil se fenomén Zrádců. A detektivní show nadchla i nejednu známou tvář. „Jsem nadšený tím příběhem. To, co se podařilo Markusovi a jeho týmu, je zážitek, událost na poli televizní zábavy a já si nepamatuji, že bych viděl něco tak dobrého,“ popisoval své dojmy moderátor Leoš Mareš.
ČTĚTE TAKÉ: Marek Lambora přiznal, jak to má se vztahy. Co musí splňovat jeho ideální partnerka?
Usilovat o zrod fenoménu byl plán od počátku. „Už licencor, když jsme formát začali vyrábět, nám říkal, že v Británii se vyprodávaly kinosály a byl kolem toho velký poprask. V tu chvíli jsem začal snít, že by kinosály mohly být naplněné i u nás,“ nechal se slyšet režisér Markus Krug.
Co je podle něj největší síla Zrádců? „Přijde mi, že rezonují kvůli tomu, že všichni jsme dneska nějakým způsobem ovlivněni manipulací, jenom nemáme tu zpovědnici,“ dodal.
„Je to vlastně psychologická hra a nastavení zrcadla společnosti. To je něco, co Čechy baví. Má to reálný děj, kde je strategie, dedukce. Z toho důvodu jsou Zrádci v tuto chvíli pravým fenoménem,“ doplnil Kruga marketér Václav Rambousek s tím, že u lidí mají úspěch i prémiové „zážitky“, jako je promítání v kinech i podcast moderátora Vojtěcha Kotka. „Dodává to na puncu nedosažitelnosti,“ popsal Rambousek.
S tím souhlasil i Krug. „Zrádcům dáváme dost prostoru a fanoušci mohou nakouknout, jak celá ta věc vznikala,“ doplnil.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Ulevilo se mi a zároveň mě to mrzelo, řekl Kotek po konci Zrádců. Příští série bude úplně jiná