Místo Bora Bora zlákala mě Kutná Hora aneb Kampaně propagující Česko
Lidé se baví kampaní Českých drah, která má nalákat našince, aby strávili dovolenou doma. Jeden ze sloganů například zní: „Místo Bora Bora zlákala mě Kutná Hora“. Na internetu už kolují stovky podobných veršů.
„Místo Palm Beach objevujte Třebíč“, „Místo Srí Lanky letos frčí Mariánky“, „Místo do Londýna tradá do Děčína“. To jsou další ze sloganů národního dopravce.
Mluvčí Českých drah Vanda Rajnochová CNN Prima NEWS řekla, že na kampaň jsou velmi pozitivní ohlasy. „Zákazníkům přijde originální a vtipná, veze se na vlně zájmu o cestování v České republice v pokoranovirové době,“ uvedla Rajnochová.
Kampaň byla spuštěna v polovině června a potrvá do konce prázdnin. „Jejím cílem je motivovat zákazníky k cestování po České republice vlaky Českých drah. Destinace jsme vybírali na základě našich obchodních potřeb podpořit cestování na konkrétních relacích. Chceme podpořit nejen návrat lidí do vlaků, ale rovněž ekonomiku v regionech i v celé naší zemi,“ dodala mluvčí.
Rýmovala i Maláčová
Šéfreportérku CNN Prima NEWS Marii Valáškovou Bastlovou zaujal reklamní slogan „Místo Bora Bora zlákala mě Kutná Hora“. Na sociálních sítích vyzvala lidi, aby poslali verše na svá rodná města. A návrhů se sešlo několik stovek.
Jeden z nich například zní: „Do Pičína, do Řitky, všude čekej zážitky!“ Na Twitteru si dokonce zaveršovali někteří politici. „Chceš se zbavit svojí tchyně? Vem ji s sebou do Bechyně,“ napsal šéf poslanců TOP 09 Miroslav Kalousek.
Přidala se i ministryně práce a sociálních věcí Jana Maláčová (ČSSD). „Stop zhýralý Hollywood, stop filmová smetiště. Nejlepší je letní filmová škola a Uherské Hradiště! To naše lahodné slovácké víno dal by si Spielberg i Tarantino,“ napsala Maláčová.
Chceš se zbavit svojí tchyně?
— Miroslav Kalousek🇨🇿🇺🇦🇮🇱 (@kalousekm) July 29, 2020
Vem ji s sebou do Bechyně.
V Bechyni Ti tchyně zmizí
snáze, nežli v zemi cizí.