Cool Highjump Tour (zdroj: CNN Prima NEWS)
Po dvou oceněních v rámci CZECH TOP 100 a soutěže Kancelář roku získala skupina Prima další ocenění od České eventové asociace (ČEA). Se svou agenturou Solootions byla hned dvakrát oceněna za eventy pro veřejnost, které pořádala loňský rok. V kategorii B2C eventů na podporu vztahů se zákazníky se na druhé příčce umístilo Prima Slunečné léto, kdy ikonický žlutý autobus objel sedmnáct lokalit v rámci celé České republiky. V kategorii Zábava a showbusiness se na třetím místě umístil COOL HIGHJUMP TOUR – exhibice skokanů na pražské náplavce, kdy ti nejlepší skákali do Vltavy ze 17metrové věže.
„Velice nás těší, že jsme dostali ocenění hned za dvě akce, které jsme připravili pro veřejnost v tak náročném období, jako bylo loňské léto. Museli jsme dodržovat nezbytná protiepidemiologická opatření a situace se mnohdy ze dne na den měnila, takže jiní organizátoři akce raději dopředu rušili,“ řekl marketingový ředitel skupiny Prima a šéf agentury Solootions Aleš Pýcha. „Ve velmi krátké době jsme se rozhodli uspořádat dvě roadshow, kterými jsme u diváků podpořili seriál Slunečná i značku Prima COOL a zároveň jim přinesli zábavu mimo televizní obrazovky, protože je Prima být spolu,“ dodal Pýcha.
Slunečná tour rozzářila lidem léto
Druhé místo za projekt Slunečné léto převzaly za Solootions Martina Jelenová a Iveta Vlčková, které za celým nápadem i realizací stály. Cílem akce bylo vrátit lidem úsměv na tvář a přinést jim pozitivní Slunečné léto v době, kdy se kvůli covidu všechno zakazovalo. Prázdninová tour byla postavena na diváckém fenoménu – seriálu Slunečná – a lidé se mohli osobně setkat s herci. „Během osmi prázdninových víkendů jsme se Slunečným busem navštívili sedmnáct vybraných lokalit napříč ČR,“ vysvětlila Head of Brand Management skupiny Prima Martina Jelenová.
Cílem projektu byly vloni dětské tábory, kempy a rekreační místa. „Návštěvníci si mohli poslechnout koncert, zasoutěžit si, vyfotit se s herci a získat autogramy. Tour měla pozitivní ohlas u všech věkových kategorií. Posílili jsme povědomí o seriálu Slunečná a zároveň jsme vytvořili obchodní příležitost – pořadatelé poptávají účast Slunečného autobusu i pro letošní rok,“ prozradila Jelenová.
Prima COOL ohromila pražskou náplavku skokanskou věží
Třetí cenu za událost COOL HIGHJUMP TOUR v kategorii Zábava a showbusiness z rukou organizátorů převzali za Solootions Jiří Lichteneger a František Plochý, kteří celou akci v rekordně krátkém čase tří měsíců zrealizovali.
Impulzem byla covidová omezení a zrušení tradičních letních akcí, jež agentura Solootions pořádala nebo jejímž partnerem byla značka Prima COOL, včetně highjumpu. Jeho produkci agentura Solootions oslovila s nápadem uskutečnit highdivingovou exhibici na pražské náplavce. Ti nejlepší čeští highdiveři se s pozadím Vyšehradu a výhledem na Pražský hrad vrhali do vod Vltavy ze 17metrové výšky.
Highdiverskou crew obohatily talenty, které byly vybrány během warm-upových závodů. Program na vodě doplňovaly skvělé exhibice na flyboardu, JetSurfu a partička splashdiverů z Německa, kteří na hladinu posílali placáky, ze kterých tuhla krev v žilách.
COOLCITY na Smíchově
Na Smíchovské pláži se od základů postavilo také COOLCITY, které návštěvníkům poskytlo maximální možný komfort a další program, včetně DJ show. „Zázemí a VIP prostory jsme vyřešili překotvením lodi Cargo Gallery, v jejímž podpalubí se také odehrála afterparty,“ popsal projektový manažer agentury Solootions Jiří Lichteneger.
„Odměnou za veškeré úsilí pro nás bylo i ohromné množství pozitivních reakcí ze strany veřejnosti, sportovců, umělců, ale i lidí, kteří působí v eventovém oboru. Na letošní léto opět plánujeme představení adrenalinových sportů na Vltavě. A jakých? Nechte se překvapit!“ napíná příznivce.