Meghan Markleová a její nová show
Meghan Markleová začátkem roku 2025 oživila svůj Instagram a zveřejnila příspěvek, který rozbouřil nové otázky o jejím vztahu s princem Harrym. Neobvyklým použitím svého titulu naznačila, že je jejich manželství možná minulostí, uvedla ve vysílání CNN Prima NEWS redaktorka webu eXtra.cz Tereza Abazid.
Na začátku roku 2025 Meghan Markleová opět aktivovala svůj osobní Instagram, který byl uzavřen ještě před jejím sňatkem s princem Harrym v roce 2018. V příspěvku, ve kterém na pláži napsala „2025“ do písku, ale nejvíce zaujal způsob, jakým Meghan použila svůj titul. „Co si všimli někteří spekulanti na sociálních sítích, tak má špatně napsaný titul. Má tam ‚Duchess of Sussex‘ a nemá tam ‚The Duchess of Sussex‘, což znamená, že už je bývalá žena,“ poznamenala Abazid.
ČTĚTE TAKÉ: Zvrat ve sporu Pitta a Jolieové. Po letech se shodli na rozvodovém řízení, tvrdí právník
V minulosti tento způsob psaní titulu skutečně používaly rozvedené ženy, jako například princezna Diana nebo Sarah Fergusonová, jak upozornil deník Newsweek.
Abazid sice zmínila, že se může jednat o chybu Meghan nebo jejího týmu, ale není si jistá, zda tomu tak skutečně je. „Nepřijde mi, že by její nový Instagram byl věnován jejímu manželovi. Bude to čistě o ní, čistě její značka,“ zdůraznila.
Podle redaktorky webu eXtra.cz jsou spekulace o možné odluce mezi manželi na místě. „Ani celé svátky netrávili pohromadě jako rodina. Princ byl především se svým synem, Meghan zase s dcerou,“ poznamenala s tím, že i přesto, že se navenek mohou tvářit jako idylický pár, není vyloučeno, že to je pouze předstírané kvůli fanouškům.
Meghan chystá nový pořad
Meghan se totiž chystá na debut svého nového pořadu, který bude zaměřen na životní styl. Podle Abazid bude opět jeho cílem přitáhnout pozornost k Meghan a její značce. „Bude to spíše pro vyšší vrstvy, ale myslím, že Meghan tím chce ukázat: ‚Haló, jsem pořád tady, zajímejte se,‘“ řekla redaktorka eXtra.cz.
Abazid naznačila, že pořad není zaměřen na běžné vaření nebo životní styl pro širokou veřejnost, ale na luxusní zboží a životní styl, který si většina lidí nemůže dovolit. „Tahle show je určena pro americký trh, pro Američany,“ uvedla. Dodala, že jde spíše o „předreklamu“ na její budoucí produkty, nádobí, dekorace a džemy, které plánuje v budoucnu prodávat.
MOHLO VÁM UNIKNOUT: Hollywood se hroutí, popsal producent Jákl dění ve filmové baště. Jak vychází s Gibsonem?