
Výpověď bez důvodu? Návrat do časů roboty, říká Středula. Podle expertů pomůže zvýšit mzdy
Najít slušně vypadající auto se vší výbavou, nějakou tou vnitřní prostorností a zároveň kvalitními jízdními vlastnostmi za cenu hluboko pod 400 tisíc korun, je dnes už prakticky nemožné. Mně se to však přece jen podařilo. Na redakční test jsem si totiž objednal modernizovanou Kiu Picanto, která všechno výše zmíněné splňuje. Chybí jí vlastně vůbec něco?
Automobilky se vždy pyšní tím, když jejich model patří mezi nejlevnější, nejprodávanější nebo nejvýkonnější na trhu. Jsou ovšem parametry, kterými se už z principu vůbec nechlubí. Na mysli máme například dynamiku. Některé vozy totiž potřebují pro zrychlení z nuly na sto téměř dvacet vteřin. Tady je pět těch vůbec nejpomalejších.
Automat už dávno není doménou jen velkých aut. V cenících automobilek dnes najdete hned 11 modelů, které se se svou cenou vejdou do 400 tisíc korun. Nabízí se přitom hned se třemi druhy moderních převodovek.