Esport už dávno není pouze záležitostí herních společností a výrobců hardware vybavení. Spolupráci s profesionálními hráči, organizacemi či pořadateli turnajů navazují firmy, jejichž odvětví s hraním počítačových her nemá nic společného. Právě takovým případem je i spolupráce fastfoodového giganta McDonald’s a světoznámé korejské League of Legends ligy LCK.
LCK má na svém kontě spolupráci s velkou řadou partnerů a sponzorů. Patří mezi ně například Logitech, Secretlab a nově i řetězec s rychlým občerstvením McDonald‘s. Ten totiž nově nabízí speciální menu takzvaného „LCK Legend Packu“. Fanoušci esportu si mohou vybrat 955 Burger Pack či Shrimp Beef Burger Pack. Každá z variant obsahuje příslušný burger, wrap s šanghajským kuřetem, jablečnou taštičku i klasické hranolky a nápoj.
Hlavním lákadlem nového speciálního menu jsou ovšem exkluzivní sběratelské kartičky, na nichž figurují největší hráčské hvězdy turnaje LCK. Na kartičkách jsou vyobrazeni například Lee „Faker“ Sang-hyeok, Jeong „Chovy“ Ji-hoon nebo Kim „Canyon“ Geon-bu. Kartičky se k menu rozdávají náhodně, jak už to u sběratelských předmětů bývá. Samotní hráči jsou na nich rozděleni podle svých rolí ve hře. Zájemci si tak postupně můžou poskládat celý tým.
Speciální nabídka je ale časově omezená a dostupná bude pouze v Koreji – kolébce esportu. Fanoušci League of Legends ve zbytku světa tak prozatím mohou pouze doufat, že se v Koreji nápad osvědčí a McDonald’s kartičky s oblíbenými hráči ze slavných turnajů zařadí do nabídky i v ostatních koutech světa.