Domů Nissan

Nissan

Výpis příspěvků ke štítku „Nissan“

Nasedněte, sešlápněte plyn a zažijte jízdu, na kterou jen tak nezapomenete

Prémiový zážitek, moderní technologie, šance na výhru a výhodné nabídky – to vše slibuje týdenní akce Nissan Days, která proběhne od 13. do 18. října ve všech autorizovaných showroomech značky Nissan po celé České republice. Pokud jste někdy přemýšleli o novém voze, teď je ideální příležitost vyrazit na testovací jízdu a třeba se i podívat do Dubaje.

Soutěž se ShowTime a Nissan o zapůjčení vozu na týden zdarma, včetně plné nádrže

ShowTime a NISSAN Česká republika si pro vás připravili speciální soutěž. V rámci NISSAN Days získá vítěz celý týden za volantem vozu NISSAN QASHQAI. Elegantní SUV kombinuje moderní design, chytré technologie a komfort pro každou cestu. A pozor zapůjčený vůz je i s plnou nádrží zdarma. Stačí odpovědět na soutěžní otázku a mít trochu toho štěstí.

Není hybrid jako hybrid. Nové Mitsubishi Outlander je poctivé SUV se zajímavými funkcemi

Mitsubishi se vrací dobýt český trh s jedním ze svých nejúspěšnějších modelů – Outlanderem PHEV. Nová, čtvrtá generace plug-in hybridního SUV přichází po dlouhém čekání a je postavena na základech alianční spolupráce s Renaultem, respektive Nissanem. Výsledkem je prémiové, technologicky nabité SUV, které má ambice navázat na úspěch svého předchůdce, kdysi nejprodávanějšího plug-in hybridu v Evropě.

Dobýt český trh přijíždí další čínská auta. Jsou levná, vybavená a vypadají skvěle

Po úspěšné expanzi značky MG míří na český trh další dvě čínské automobilky - Omoda a Jaecoo, spadající pod obří koncern Chery. Zatímco Omoda se soustředí na stylová, ale zároveň cenově dostupná auta vybavená vším potřebným, Jaecoo si chce získat ty, kteří si rádi dopřejí pořádnou porci luxusu v netradičním balení a nebojí se sjet ze silnice. První modely obou značek jsme si prohlédli v pražském hotelu Four Seasons.

Z českého cenového trháku devadesátek se stala blamáž. Auto za 99 000 Kčs nikdo nechtěl

Indický vůz Premier 118 NE byl mediální bublinou, která v roce 1992 splaskla až po pořádném nafouknutí. Promyšlená marketingová kampaň československé motoristy navnadila na nové vozidlo, které mělo být o desítky tisíc levnější než konkurenční modely. Až do poslední chvíle ale nikdo nevěděl, o jaký vůz ve skutečnosti půjde. Premiéra potom stála za to.