Web CNN Prima NEWS se v lednu dostal na rekordních 3,1 milionu reálných uživatelů měsíčně. Potvrdil se tak úspěšný start multiplatformy CNN Prima NEWS. Generální ředitel skupiny Prima Marek Singer si chválí, že se web záhy po startu dostal mezi TOP 10 zpravodajských serverů. Ředitel on-line zpravodajství Tomáš Večera plánuje ještě větší propojení obsahu webu s televizní produkcí.
Hned pár týdnů po startu, v květnu 2020, překonal zpravodajský web jeden milion reálných uživatelů a on-line návštěvy webu CNNPrima.cz výrazně rostly. V posledním kvartálu roku 2020 jej průměrně navštívily více než 2 miliony reálných uživatelů (přesně 2 016 553 RU). A průměrný reach CNN Prima NEWS byl v tomto čtvrtletí 6 095 000 lidí ve věkové kategorii deset a více let (CS 10+).
V říjnu dva miliony, v lednu rekord
K hranici dvou milionů reálných uživatelů se web dostal už po půl roce fungování, v říjnu 2020, a v prosinci ji pokořil. V lednu následoval další růst a web přidal nový rekord: 3,1 milionu reálných uživatelů. V NetMonitoru toto číslo znamenalo šesté místo v kategorii zpravodajských webů. Vedle toho zaznamenal web CNNPrima.cz v lednu 9 123 725 video views. Dosah na oficiálním profilu CNN Prima NEWS na Facebooku se v průběhu roku 2020 pohyboval v průměru na hranici čtyř milionů lidí měsíčně.
Web CNN Prima NEWS se záhy po startu dostal do TOP 10 zpravodajských webů a postavil se po bok ostřílených zpravodajských on-line matadorů.
„Web CNN Prima NEWS se záhy po startu dostal do TOP 10 zpravodajských webů a postavil se po bok ostřílených zpravodajských on-line matadorů,“ uvedl Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.
K úspěšnému rozjezdu webu CNNPrima.cz pomohl atraktivní obsah i design. Vedle aktuálního zpravodajství čtenáře zaujaly reportáže se sociální tematikou, exkluzivní rozhovory či příběhy hrdinů, kteří pomáhali v boji s koronavirem. Výborně navíc zafungovalo propojení s televizní produkcí nové stanice CNN Prima NEWS.
Vede Partie, 360° i speciály
Mezi televizními pořady s nevyšší sledovaností na webu CNNPrima.cz pravidelně patří nedělní Partie či večerní publicistický pořad 360° Pavlíny Wolfové. Úspěšná byla a jsou také speciální vysílání, například ke startu rakety společnosti SpaceX, kde jsme představili 3D model vesmírné lodi Crew Dragon.
Čtenáře zajímají i speciály k nouzovému stavu a vládním opatřením v souvislosti s pandemií koronaviru, stejně tak měl úspěch přímý přenos a navazující pořady s hosty k volbám v USA, při nichž k atraktivitě zpravodajství výrazně pomáhala spolupráce se CNN International.
Klíčové bude ještě větší propojení obsahu webu s televizní produkcí, abychom co nejvíce vytěžili obsah, který pro multiplatformu CNN Prima NEWS připravujeme.
V roce 2021 se web CNN Prima NEWS plánuje zaměřit více na názorové texty, originální rozhovory a širší nabídku zahraničního zpravodajství. „Klíčové bude ještě větší propojení obsahu webu s televizní produkcí, abychom co nejvíce vytěžili obsah, který pro multiplatformu CNN Prima NEWS připravujeme,“ podotkl Tomáš Večeřa, ředitel on-line zpravodajství a zástupce šéfredaktora CNN Prima NEWS Pavla Štrunce.
Rekordní rok pro všechny weby iPrima.cz
V loňském roce měla rekordní návštěvnost celá skupina webů iPrima.cz, v průměru je sledovaly téměř čtyři miliony reálných uživatelů. V prosinci to bylo dokonce 4 556 968 reálných uživatelů a letos v lednu přišel další nárůst na téměř pět milionů.
Rekordní úspěch má za sebou v prosinci web Prima FRESH, který navštívilo 1 907 000 reálných uživatelů. Web Prima COOL zaznamenal rekordních 1 499 667 reálných uživatelů v srpnu, web Prima ZOOM (1 169 874 reálných uživatelů) měl nejvyšší návštěvnost v říjnu a Prima ŽENY (1 169 892 reálných uživatelů) stejně jako CNN Prima NEWS v právě uplynulém lednu.