pivo

Výpis příspěvků ke štítku „pivo“

Pavel na britské ambasádě ochutnal speciální pivo Anthropoid. Dá se pít, vtipkoval velvyslanec

O úsměvnou scénku na britském velvyslanectví v Praze se postaral velvyslanec Spojeného království Matt Field. Na zahradní recepci hostil pozvané mimo jiné i pivem Anthropoid, které společně s ministrem zahraničí Janem Lipavským (nez.) vařil k výročí stejnojmenné operace za 2. světové války. Field před hosty pronesl, že „slibuje, že se dá pít“. Pivo ochutnal i prezident Petr Pavel, který po napití s úsměvem poznamenal, že „je OK“.

Spojení Toyoty a Rock for People potřetí: Ekologie, plug-in hybridy i oblíbený nealko bar

Již potřetí je české zastoupení automobilky Toyota hlavním partnerem pro mobilitu festivalu Rock for People. Ten se tradičně uskuteční v hradeckém Parku 360 od 11. do 15. června. Společným jmenovatelem značek je tradičně důraz na ekologii a udržitelnost. Toyota se tentokrát zaměří zejména na propagaci plug-in hybridních modelů a poskytne flotilu nízkoemisních vozů, které tradičně slouží pro zázemí festivalu i dopravu kapel a hostů. V Toyota zóně na festivalu najdou návštěvníci, stejně jako loni, i nealko bar.

„Na rozdíl od tebe pracuju.“ Youtubera měl ve vlaku napadnout číšník, zaměstnavatel ho vyhodil

Lukáš Fritscher alias youtuber Lukefry popsal nepříjemný zážitek, který se mu stal v nočním vlaku jedoucím z Kolína do Prahy. Během cesty ho měl slovně napadnout číšník jídelního vozu. Agresivně se chovající muž měl během výměny názorů křičet, a dokonce agresivně udeřit rukou do stěny vlaku. Video, které událost zachycuje, už viděl zhruba milion lidí. Firma JLV, která zajišťuje pro České dráhy obsluhu jídelních vozů, zaměstnance propustila.

REPORTÁŽ: SPD roztočila emoce, kolovrátek nadávek na vládu a pivo za 15 korun

Pivo teče proudem, klobásy se smaží, senioři spokojeně odcházejí s plnými taškami levných brambor, mrkve nebo cibule, maketa krávy Jitky nadojila už litry fiktivního mléka a z pódia v českém dresu na lidi v rockovém stylu křičí hudebník Bohumil Havel. Kulisa, ve které SPD, Svobodní, Trikolora a PRO rozjeli své předvolební jarmarky, na nichž se budou do voleb snažit ulovit nejen hladové, ale především naštvané voliče.

SPD láká na pivo za 15 korun a máslo za 39. Populismus v nejčistší formě, varuje expert

SPD bude již tradičně v rámci předvolební kampaně pořádat ve větších městech takzvaný Český jarmark. Na těchto akcích láká na máslo za 39 korun, točené pivo za 15 korun nebo na kilo brambor za osm korun s tím, že má jít o produkty od českých sedláků. Podle odborníků jsou ale ceny naprosto nereálné a jde jen o snahu uplatit voliče. Navíc tvrdí, že SPD lže o tom, že se do Česka dováží máslo z Ukrajiny.