pivo

Výpis příspěvků ke štítku „pivo“

Češi hazardují s „jedem“, třetina pije alkohol hned několikrát týdně. Jak si tiše ničí zdraví?

Češi jsou světovými premianty ve spotřebě alkoholu. Ze statistik vyplývá, že ročně každý občan, včetně kojenců a seniorů, v přepočtu vypije 160 litrů alkoholických nápojů. Nejnovější průzkum společnosti Behavio pro think tank Ministr zdraví navíc odhalil, že třetina Čechů se napije hned několikrát týdně. Častěji se pak jedná o muže. Zarážející je však fakt, že jen část uživatelů alkoholu si uvědomuje veškerá zdravotní rizika, která jsou s pitím spojena.

Pivo a stověžatá Praha? Česko plánuje oprášit své jméno a zbavit se spojení se Slovenskem

Co ve světě nejvíce vystihuje Čechy? Je to pivo, historická Praha či snad specifický smysl pro humor? Na tyto otázky hledají odpověď výzkumníci a autoři projektu, který si dává za cíl po vzoru Finska či Estonska oprášit značku Česka ve světě. Cílem je zvýšit povědomí o zemi a zároveň zajistit přísun investorů či turistů. Jak probíhá cesta za zviditelněním Česka?

Pavel na britské ambasádě ochutnal speciální pivo Anthropoid. Dá se pít, vtipkoval velvyslanec

O úsměvnou scénku na britském velvyslanectví v Praze se postaral velvyslanec Spojeného království Matt Field. Na zahradní recepci hostil pozvané mimo jiné i pivem Anthropoid, které společně s ministrem zahraničí Janem Lipavským (nez.) vařil k výročí stejnojmenné operace za 2. světové války. Field před hosty pronesl, že „slibuje, že se dá pít“. Pivo ochutnal i prezident Petr Pavel, který po napití s úsměvem poznamenal, že „je OK“.

Spojení Toyoty a Rock for People potřetí: Ekologie, plug-in hybridy i oblíbený nealko bar

Již potřetí je české zastoupení automobilky Toyota hlavním partnerem pro mobilitu festivalu Rock for People. Ten se tradičně uskuteční v hradeckém Parku 360 od 11. do 15. června. Společným jmenovatelem značek je tradičně důraz na ekologii a udržitelnost. Toyota se tentokrát zaměří zejména na propagaci plug-in hybridních modelů a poskytne flotilu nízkoemisních vozů, které tradičně slouží pro zázemí festivalu i dopravu kapel a hostů. V Toyota zóně na festivalu najdou návštěvníci, stejně jako loni, i nealko bar.

„Na rozdíl od tebe pracuju.“ Youtubera měl ve vlaku napadnout číšník, zaměstnavatel ho vyhodil

Lukáš Fritscher alias youtuber Lukefry popsal nepříjemný zážitek, který se mu stal v nočním vlaku jedoucím z Kolína do Prahy. Během cesty ho měl slovně napadnout číšník jídelního vozu. Agresivně se chovající muž měl během výměny názorů křičet, a dokonce agresivně udeřit rukou do stěny vlaku. Video, které událost zachycuje, už viděl zhruba milion lidí. Firma JLV, která zajišťuje pro České dráhy obsluhu jídelních vozů, zaměstnance propustila.