Po vlně zájmu s Jiřím Langmajerem přichází Tugedr s výzvou pro každého

Po úspěšné kampani s Jiřím Langmajerem přichází platforma Tugedr.eu s letní výzvou, která má jediný cíl – nakopnout lidi k akci. Až do 31. srpna mohou uživatelé zdarma přidávat inzeráty v kategoriích Projekty a Služby a spojit se tak s těmi, kteří hledají příležitosti k investici, spolupráci nebo rozvoji.

"Začněte pracovat na svém snu, když ostatní odpočívají. Přidejte inzerát a dostaňte ho k lidem. Sbírejte hodnocení a zviditelněte se. Letní Tugedr výzva startuje právě teď!" zaznívá v jedné z výzev od Tugedr.

Tugedr funguje nejen na webu, ale také na sociálních sítích, kde inzeráty ožívají prostřednictvím videí od produkce Beze strachu – tvůrců kampaní pro značky jako Škoda Auto nebo Air Bank.

Díky těmto příběhům vznikají nová spojení a sny se mění ve skutečné projekty. Jeden z nich oslovil během 72 hodin přes 50 zájemců a získal investici ve výši 30 milionů korun – důkaz, že i začínající nápad má šanci prorazit.

Na růstu Tugedru se podílí také spolupráce s mediální platformou The Mag, která přivádí na web mladé a aktivní lidi. Díky tomu se Tugedr stává nejviditelnějším místem pro všechny, kdo chtějí začít podnikat, zviditelnit své služby nebo najít parťáka, který jim pomůže růst.

Zatímco většina lidí během léta zpomaluje, Tugedr přináší příležitost začít – jednoduše, přirozeně a bez zbytečných překážek. Letní výzva je víc než akce zdarma. Je to pozvání pro každého, kdo už nechce čekat, až se věci stanou samy.

První klik může být začátkem něčeho, co ještě na jaře ani nebylo na papíře. Letní výzva na Tugedr.eu  běží až do konce srpna!

Tagy:
Komerční sdělení Jiří Langmajer Air Bank ŠKODA AUTO a.s. životní styl a volný čas