Založila společnost PROFIMED, která pomáhá zvyšovat dentální IQ a na trhu má své jisté místo už 26 let. Stejně jako většina jiných vychovává děti a zajímá se o komunitní zahrady. Vedle toho ovšem pečuje o firmu s milionovými obraty. Seznamte se - Alexandra Kala, další host v podcastu Re|design Davida Krajíčka.
Je matka, podnikatelka, filantropka. Druhý domov má ve Švýcarsku, kde vyrůstal její manžel. Alexandra Kala je žena činu. Orientuje se v podnikání, investicích i v péči o naše ústa, z čehož se stalo její životní poslání. Proč se rozhodla podnikat právě v oblasti výroby a distribuce dentálních pomůcek? Jak sama říká, využila mezery na trhu. Ke kroku do neznáma se odhodlala v druhé polovině 90. let.
„Oslovily mě zubní kartáčky. Nejvíce se mi líbilo, že člověk má miliony odběratelů. Byla jsem mladá a měla jsem odvahu a nadšení,“ vzpomíná na začátky firmy, která ve svém oboru v současnosti patří k největším na trhu. „Říkala jsem, že vidím příležitost a oni se tak usmívali a říkali si - Česká republika je malinká, nemáme tam co zkazit. Dáme jí zastoupení a uvidíme, jak se to vyvine,“ vypráví o jednom z prvních setkáních s výrobci dentálních pomůcek Alexandra Kala. Netají se tím, že začátky její kariéry byly o mravenčí práci. A dřiny se nebojí dodnes.
Během rozhovoru David Krajíček s Alexandrou Kala hledali odpovědi na otázky: Jak se zrodila jednička v prodeji a distribuci prémiových značek Swissdent, Tepe, Waterpik apod.? Můžete věřit svému zubaři doporučení zubních past a kartáčků? Nebo proč je třeba filantropicky podporovat vědu a vzdělávání?
Další rozhovory si lze poslechnout na dkredesign.com.
Alexandra Kala na Family Business Weeku
Alexandra Kala dokázala vybudovat rodinnou firmu, která je světově konkurenceschopná a v mnoha oblastech dokonce udává aktuální trendy. A právě s ní se budete moci setkat na Family Business Weeku. Tak si včas pořiďte vstupenky.