PsíBufet vstupuje do Česka. Lídr v čerstvém krmivu pro psy nabídne předplatné na míru

Český trh s krmivem pro domácí mazlíčky rozšiřuje významný hráč z Polska – společnost PsíBufet, průkopník v oblasti čerstvého krmiva pro psy na míru. Služba funguje na bázi předplatného, kdy majitelé pravidelně dostávají dodávky mražených porcí vařeného jídla, sestavených podle individuálních výživových potřeb psa. Polská značka je od roku 2023 součástí britské skupiny Butternut Box, evropského lídra v segmentu čerstvé psí stravy. Do konce letošního roku by jejich krmivo mohlo ochutnat až osm tisíc českých psů.

Polská značka PsíBufet přináší českým pejskařům revoluční koncept krmení založený na individuálním přístupu k výživě každého čtyřnohého společníka. Specializuje se na čerstvě vařené krmivo přizpůsobené na míru specifickým potřebám a preferencím. Pravidelné doručování formou předplatného výrazně usnadňuje péči o správnou a nutričně vyváženou výživu domácích mazlíčků. Společnost cílí zejména na zaneprázdněné majitele psů, kteří hledají komfortní řešení pro zajištění kvalitní stravy bez složitého plánování.

ČTĚTE TAKÉ: Lev na zahradě roztrhal muže, který si šelmu chtěl ochočit. Soused zvíře zastřelil kalašnikovem

V Česku je služba PsíBufet dostupná od 12. května jako první svého druhu. „Vstup na český trh je pro nás logickým krokem v rámci středoevropské expanze. Vidíme zde velký potenciál, neboť čeští majitelé psů stále více dbají na kvalitu stravy svých čtyřnohých přátel a hledají alternativy ke konvenčnímu krmivu,“ říká zakladatel společnosti Piotr Wawrysiuk.

Od psího hotelu k vlastnímu startupu

Příběh značky PsíBufet začal jako vedlejší projekt Piotra Wawrysiuka, který kromě zaměstnání v korporátní sféře provozoval psí hotel. „Jeden z našich psích hostů vyžadoval speciální vařenou stravu. Když jsem viděl, jak mu prospívá, začal jsem podobné krmivo připravovat i pro další návštěvníky,“ vzpomíná Piotr Wawrysiuk.

To, co začalo jako koníček, se od roku 2016 postupně proměnilo v podnikatelský záměr. Wawrysiuk nakonec opustil kariéru v korporátu, aby se mohl plně věnovat rozvoji rostoucího startupu. Po několika letech růstu na polském trhu a úspěšné akvizici britskou společností Butternut Box expanduje značka do dalších zemí střední Evropy.

Až osm tisíc českých psů na čerstvé stravě

V Polsku už stravu značky PsíBufet vyzkoušelo 160 tisíc spokojených pejsků a napříč trhy jich pak PsíBufet a Butternut Box denně nakrmí přes 330 tisíc. „V Česku by do konce roku mohlo PsíBufet vyzkoušet až osm tisíc čtyřnohých strávníků. Trh s čerstvým krmivem je zde teprve na začátku, a právě proto chceme nabídnout zdejším pejskařům produkt špičkové kvality ze surovin v potravinářské jakosti vhodné i pro lidi,“ upřesňuje Piotr Wawrysiuk.

Aby PsíBufet mohl rostoucí poptávku v regionu spolehlivě pokrýt, staví největší evropskou továrnu na čerstvé krmivo pro psy nedaleko Katovic – v jihopolském Zabrze, kde zaměstná přibližně 600 lidí. Do budoucna firma nevylučuje ani výrobu přímo v Česku.

Psí startup jako součást evropského lídra

Od roku 2023 je PsíBufet součástí britské společnosti Butternut Box, která patří mezi přední evropské společnosti v segmentu prémiového čerstvého krmiva pro psy. Toto spojení umožnilo značce využívat rozsáhlé know-how a technologické zázemí britského lídra a současně si zachovat flexibilitu a znalost specifik středoevropského trhu.

„Akvizice představovala významný milník jak pro společnost PsíBufet, tak pro evropský trh s prémiovým krmivem pro psy. Polsko je nyní regionálním centrem, které usnadní expanzi i do dalších zemí. Tou první je Česko, kde lidé chovají přes dva miliony psů,“ uvádí Michal Synek, marketingový ředitel pro Českou republiku.

Personalizovaný přístup k výživě

Hlavní konkurenční výhodou značky PsíBufet je důraz na personalizaci. Před zahájením dodávek jídla vyplní majitel psa detailní dotazník týkající se plemena, věku, váhy, zdravotního stavu a aktivit svého čtyřnohého parťáka. Na základě těchto údajů je sestaven individuální výživový plán.

„Každý pes má specifické potřeby, a proto sestavujeme i receptury jídel s ohledem na tyto individuální požadavky. Vybíráme suroviny v potravinářské jakosti, které neobsahují konzervanty, obiloviny či jiné náhražky. Vaříme pouze z kvalitních ingrediencí, které jsou vhodné i pro lidi. Ostatně krmiva i sami ochutnáváme. Jsou-li dost dobrá pro psy, musí být i pro nás,“ vysvětluje Piotr Wawrysiuk.

Na menu pro čtyřnohé gurmány je hovězí (hovězí maso s hráškem, batáty a rozmarýnem), kuřecí (šťavnaté kuře s hráškem a trochou rozmarýnu), krůtí (libové krůtí maso s mrkví, hráškem a rozmarýnem), jehněčí (aromatické jehněčí se zelenými fazolemi a špetkou kurkumy), vepřové (šťavnaté vepřové maso s máslovou dýní, mrkví a špetkou šalvěje) a losos s treskou (lahodný losos s treskou, bramborami, zelenými fazolkami a koprem). Společnost PsíBufet vedle vařených jídel nabízí také široký výběr pamlsků a dalších doplňkových produktů.

Každé předplatné naplní misku i pejskovi v nouzi

Nový zákazník znamená jedno jídlo pro psa v nouzi. PsíBufet chce přispět ke zlepšení životních podmínek zvířat v útulcích, protože kvalitní strava by neměla být výsadou jen domácích mazlíčků.

„Není nám lhostejný osud pejsků bez domova. Nejvíce si přejeme, aby měli přístup ke kvalitnímu krmení, bezpečnému útočišti a základní péči. V rámci naší iniciativy darujeme za každého nového zákazníka jedno jídlo pro psa v nouzi. Touto formou se snažíme aktivně přispívat ke zlepšení životních podmínek zvířat v útulcích a podpořit jejich cestu za lepší budoucností,“ popisuje závěrem Piotr Wawrysiuk.

MOHLO VÁM UNIKNOUT: Býk v Indii ukradl skútr a projel se na něm. Incident zachytila kamera, video baví internet

Tagy: