Obchodní zastupitelství Primy, Media Club, má za sebou historicky nejúspěšnější měsíc od svého vzniku v roce 2013. Celodenní share byl 33,8 procenta (meziroční nárůst o 3,48 procentního bodu) v populaci nad 15 let. V kategorii 15–69 let šlo o 33,2 procenta (meziroční nárůst o 3,65 procentního bodu). Rekordní hodnoty měla také on-linová část Primy.
Po necelém měsíčním fungování dosáhl nový zpravodajský web CNNPrima.cz výsledek 1 111 577 reálných uživatelů. Pozadu s rekordy nezůstala ani iPrima.cz, v květnu ji navštívilo celkem 3 986 207 reálných uživatelů (meziroční nárůst 49 %), stala se tak opět nejnavštěvovanějším televizním webem. Web Prima COOL v květnu navštívilo celkem 1 371 989 reálných uživatelů, potvrdil tak první pozici mezi zábavnými weby a zároveň dosáhl nejlepšího výsledku ve své historii.
„Máme radost, že květen byl pro skupinu Prima doslova líhní rekordů. Historický úspěch má ze sebou nejen Media Club a seriál Slunečná, který se stává doslova diváckým fenoménem, ale také on-linová část Primy. Obzvlášť si ceníme výjimečného úspěchu webu CNNPrima.cz, který za 28 dní navštívilo přes milion reálných uživatelů, naše vize multiplatformního zpravodajství se tak začíná naplňovat,“ říká Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.
Dařilo se Slunečné, Janu Krausovi i hobby pořadům
Nejsledovanější květnový díl Slunečné zhlédlo 12. května na hlavním kanále Prima 1 544 000 diváků (share 35,99 %) ve skupině diváků nad 15 let. Nejsledovanějším filmem ve stejné cílové skupině bylo Léto s gentlemanem, které 31. května vidělo 867 000 diváků (share 19,90 %). Nový premiérový díl Show Jana Krause si po koronavirové pauze nenechalo ujít 745 000 diváků (share 23,30 %). Neděle 31. května byla rekordní pro hobby pořady. Nejsledovanějším z nich se stal pořad Libovky Pepy Libického, jenž k obrazovkám přilákal 509 000 diváků (share 22,50 %). V květnu se také dařilo tematickým kanálům skupiny Prima, které v porovnání s loňským rokem rostly v celodenním i prime time share.
Web táhnou TV pořady i exkluzivní rozhovory
Celkový počet přehrání videí na CNNPrima.cz byl v květnu 1 771 526. Mezi nejnavštěvovanější pořady na webu patří Interview, 360° Pavlíny Wolfové a K věci. Celkový počet videopřehrání na iPrima.cz byl v květnu 53 525 109. K nejoblíbenějším pořadům patří nadále Slunečná, Modrý kód a turecká telenovela Zasněná láska. Seriál Slunečná měl v on-line v květnu celkem 1 811 216 zhlédnutí.
„Uživatelé u webu CNNPrima.cz oceňují jeho přehlednost, atraktivní vzhled, uživatelskou přívětivost, ale i to, že přinášíme na český trh odlišná témata. V průběhu května nám skvěle zafungovaly například články o suchu v České republice či potravinové soběstačnosti. Výborný zásah měla interview z TV pořadů i exkluzivní rozhovory přímo pro web, a to hlavně s politiky, ekonomickými či zdravotnickými experty a dalšími osobnostmi,“ dodává Tomáš Večeřa, Head of Digital CNN Prima News.
(Zdroje: ATO-Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni 4. 6. 2020, NetMonitor – SPIR – Gemius; Gemius Prism, květen 2020)