
Kolotoče, atrakce i akce pro děti: Po roce opět začala Matějská pouť, potrvá do dubna
Není žádným tajemstvím, že si v případě druhé generace Amaroku zašel Volkswagen pro pomoc k Fordu, což je dnes čím dál častější jev. Ostatně není se zač stydět, protože výchozí Ford Ranger je velmi zdatný pracant, umí ale být i za fešáka. Amarok tohle všechno má tak nějak víc po německu.
Německo-japonské kupé sdílí většinu techniky, manuální převodovku pro silnější verzi si však podržela pouze značka Toyota. Sama Supra rozhodně není modelem, který by se prodával po stovkách, avšak z hlediska image má pro japonskou značku stále velkou cenu – tím spíš se starosvětským manuálem.
Jít s dobou je důležité, i když ne pokaždé to úplně dává smysl. Sportovní pick-up? Co by to vlastně mělo být? Užitkový vůz s nízkým podvozkem? To je přece hloupost. A tak si užitné vlastnosti teréňáků Toyota Hilux ponechává a k tomu v paketu GR Sport dodává sportovní vzhled. Uvnitř i navenek. A funguje to.
Těžký kulomet a ukrajinské bojové zbarvení samozřejmě nepatří do obvyklého vybavení luxusního BMW řady 6. Jeden takový automobil však neznámý vlastenec daroval ukrajinské policii ve městě Mykolajiv, kde zuří těžké boje.