CNN Prima News Toyota

Toyota

Výpis příspěvků ke štítku „Toyota“

Přehled nejporuchovějších SUV má překvapivého vítěze. Je mezi nimi elektromobil

Kategorie SUV je na českém trhu vůbec nejoblíbenější a představuje téměř polovinu všech prodejů. Jen za posledních pět měsíců se u nás registrovalo přes padesát tisíc vozů tohoto typu. Vyhledávaná jsou také mezi ojetinami. Podívali jsme se proto, jaká jsou z pohledu německého autoklubu ADAC ta nejspolehlivější a která jsou naopak na samém chvostu žebříčku.

Mladí nechtějí auta kupovat, ale užívat, říká Velička z Toyoty. V čem vidí budoucnost?

Ani 30. ročník festivalu Rock for People se neobešel bez spolupráce se společností Toyota. Ta již potřetí propůjčila po dobu konání populární kulturní akce flotilu vozů. „Letos šlo převážně o elektromobily,“ sdělil pro CNN Prima NEWS marketingový ředitel Michal Velička. Využití 25 aut se různilo: některá sloužila k přepravě VIP hostů, jiná pro technické zázemí. Přímo v areálu si pak návštěvníci mohli zblízka prohlédnout vozidlo C-HR v plug-in hybrid verzi. Tradičně pak na akci měli největší zastoupení mladí. „Nechtějí auta kupovat, ale užívat,“ podotkl Velička a přiblížil, jak bude vypadat budoucnost autoprůmyslu v České republice.

Zábava, relax a nealko drinky: Toyota zóna na Rock for People je místem, kde se lidé setkávají

Po loňské premiéře si i letos mohli návštěvníci Rock for People v Hradci Králové vychutnat ryze nealkoholické koktejly v Toyota zóně. V případě 30. ročníku jednoho z největších festivalů však i nabídka nápojů doznala určitých změn. „Nealkoholická vína loni příliš nešla, proto jsme se domluvili, že to letos změníme,“ sdělil pro CNN Prima NEWS marketingový ředitel Michal Velička. Toyota zóna však není jen o nápojích, ale také o udržitelnosti, relaxu a zábavě – místu, kde se lidé setkávají.

Spojení Toyoty a Rock for People potřetí: Ekologie, plug-in hybridy i oblíbený nealko bar

Již potřetí je české zastoupení automobilky Toyota hlavním partnerem pro mobilitu festivalu Rock for People. Ten se tradičně uskuteční v hradeckém Parku 360 od 11. do 15. června. Společným jmenovatelem značek je tradičně důraz na ekologii a udržitelnost. Toyota se tentokrát zaměří zejména na propagaci plug-in hybridních modelů a poskytne flotilu nízkoemisních vozů, které tradičně slouží pro zázemí festivalu i dopravu kapel a hostů. V Toyota zóně na festivalu najdou návštěvníci, stejně jako loni, i nealko bar.

Suzuki e Vitara se ukázalo v Praze. Konečně známe dojezd prvního elektromobilu

Nejzásadnější Suzuki posledních let se poprvé ukázalo v Česku. Když japonská značka loni na podzim oficiálně odhalila svůj revoluční model e Vitara, začala vstupovat do úplně nové éry – nejnovější elektrický crossover je vůbec prvním elektromobilem značky na globálním trhu. V závěru minulého týdne se jeden z předprodukčních kusů přijel podívat také do Prahy v rámci svého evropského turné a my jsme si ho mohli prohlédnout staticky.

Zájem o luxusní vozy klesl. Mezi propadáky roku jsou i ostřílené značky

Prodeje nových vozidel meziročně stouply o více než čtyři procenta, a pomalu se tak oklepávají z covidové krize. Za minulý rok se prodalo podle Svazu dovozců automobilů (SDA) přes 230 tisíc vozů, přičemž každé třetí mělo na přídi znak mladoboleslavské automobilky Škoda. Češi loni zároveň odvrátili svou pozornost od luxusních vozů a zajímali se hlavně o SUV, která tvořila prakticky polovinu celého trhu.