CNN Prima News Toyota

Toyota

Výpis příspěvků ke štítku „Toyota“

Takřka každé nové auto už je hybridní. Rozpoznáte jednotlivé stupně elektrifikace?

Zatímco ještě před nedávnem byla elektrifikace ve vozech spíše vzácností a skvělou marketingovou příležitostí, dnes už se řada výrobců ani neobtěžuje zmiňovat přítomnost mild-hybridní motorizace. Téměř každá automobilka má pak ve svém portfoliu full-hybridní nebo plug-in hybridní model a také minimálně jeden elektromobil. To však neznamená, že by povědomí o těchto technologiích bylo v Česku zvlášť rozšířené. Pojďme si tedy rozlišit a přiblížit jednotlivé stupně elektrifikace.

TEST: Hybridní kombíková Toyota Corolla je funkčním mixem moderny a konzervatismu

Ostře sledovaná kategorie kombíků nižší střední třídy není už pár let zcela dominantním hájemstvím Škody Octavia. Z velké části za to může Toyota Corolla Touring Sports (TS), což je auto, s nímž Češi poprvé ve velkém počtu pochopili, že hybrid dává často smysl víc než milovaný diesel. Omlazené provedení nepřináší žádnou revoluci, vylepšená technika ale nabízí ještě lepší provozní efektivitu.

Toyota se svými užitkovými vozy objede Česko. Ukáže i dlouho očekávanou novinku

Japonská automobilka slaví úspěchy nejen v kategorii osobních vozů, ale i těch užitkových. Pro své zákazníky si teď navíc připravila zajímavou podzimní akci Toyota Professional Roadshow, během které objede se svými modernizovanými modely Proace celou Českou republiku. K vidění budou průběžně po dobu dvou měsíců v devatenácti různých dealerstvích. Na co se můžeme těšit?

Pavel Vávra z Toyoty Tsusho: Klíčem k úspěchu je zákaznická spokojenost

Toyota Tsusho, dynamicky rostoucí společnost, nedávno otevřela nové centrum užitkových vozů a posouvá hranice zákaznického servisu a inovací. V rozhovoru s ředitelem Pavlem Vávrou jsme se dozvěděli nejen o jeho osobních automobilových zážitcích, ale také o současných výsledcích společnosti, plánech do budoucna a unikátních aspektech nového centra v Čestlicích. Jaký je jeho pohled na budoucnost dealerství aut a jaké inovace nás čekají?

Největší i nejterénnější auto v nabídce. Toyota do Česka přivezla žhavé novinky

Toyota se může pochlubit jednou z nejširších modelových palet v Česku. Vedle klasických osobních aut převážně s hybridními pohony nabízí také sportovní vozy, osobní či užitkové dodávky a nechybí jí ani pick-up. Tím ale japonská invaze ještě zdaleka nekončí, protože už na podzim k českým zákazníkům dorazí první kusy největší užitkové dodávky Proace Max i ikonického off-roadu Land Cruiser nové generace. Kolik stojí?

OBRAZEM: Známe auta, která budou vozit olympioniky v Paříži. Nechybí ani speciální vozítka

Olympijské hry v Paříži se nezadržitelně blíží a my už s jistotou víme, která auta a speciální vozítka se budou podílet na přepravě olympioniků i dalších osob spjatých s letní olympiádou. Všechna ponesou znak Toyoty a všechna budou elektrifikovaná, aby se během her minimalizovala produkce emisí. Na jaké konkrétní modely se sportovci mohou těšit?

Zájem o nealko koktejly na festivalech roste. Poptávce jdeme naproti, říká Velička z Toyoty

Poprvé na festivalu Rock for People, který se koná v polovině června v Hradci Králové, si mohou návštěvníci vychutnat ryze nealkoholickou zónu s koktejly – Drink & Drive od Toyoty Česká republika. Jak vysvětlil marketingový ředitel Michal Velička pro CNN Prima NEWS, hlavním cílem je vést lidi k odpovědnosti za volantem a vyplnit určitou mezeru na festivalovém trhu.

Odpovědnost k řízení i ekologii? Propojujeme světy, zní z Toyoty ke spojení s Rock for People

Již podruhé společnost Toyota Česká republika spolupracuje s největším hudebním festivalem v tuzemsku – Rock for People. V období od 12. do 15. června si návštěvníci stejně jako loni mohou prohlédnout vůz Mirai na vodíkový pohon, Toyota si však pro zájemce připravila i novinku ve formě ryze nealkoholického baru s míchanými nápoji. Rozšíří také vozový park pro přepravu VIP hostů či vystupujících. V rozhovoru pro CNN Prima NEWS marketingový ředitel Michal Velička přiblížil, kam se bezemisní doprava v Česku posouvá, čím dokáže společnost zaujmout mladé a také to, jak ke zprvu nemyslitelné spolupráci došlo.