Česká obuvnická a kožedělná asociace (ČOKA) je majitelem ochranné známky „Žirafa – Zdravotně nezávadná obuv - bota pro Vaše dítě“. Značka „Žirafy“ je kvalitní a zdravotně nezávadné dětské obuvi propůjčována již od roku 1997.
Značka Žirafa si získala za tuto dobu velkou důvěru u spotřebitelů a neustále posiluje svou pozici na českém trhu. Hodnocení dětské obuvi, která je přihlášena k nadstandardnímu hodnocení a k dobrovolné certifikaci, se provádí v Komisi zdravotně nezávadného obouvání a v nezávislé zkušebně podle stanovené technické specifikace. Značka Žirafa je propůjčována na dětskou obuv pouze tehdy, pokud obuv splňuje náročná kritéria hygienická, konstrukční, ortopedická i kvalitativní.
Značka Žirafy byla do vládního programu Česká kvalita, který propaguje a podporuje kvalitní výrobky a služby a je součástí Národní politiky kvality, přijata jako jedna z prvních značek již v roce 2003. Dá se říci, že značka se stala jednou z nejznámějších a nejoblíbenějších značek kvality u spotřebitelů. Spotřebitelé jsou si stále více vědomi rizika poškození dětských nohou, pokud nakupují nekvalitní dětskou obuv. Značka je tedy jasným signálem pro rodiče dětí, že zakoupené obuvi mohou důvěřovat.
Dětská obuv Zdroj: KTR obuv
Dětská obuv Zdroj: KTR obuv
Dětská obuv Zdroj: KTR obuv
Dětská obuv Zdroj: KTR obuv
Dětská obuv Zdroj: KTR obuv
Dětská obuv Zdroj: KTR obuv
Dětská obuv Zdroj: KTR obuv
Dětská obuv Zdroj: KTR obuv
U dětské obuvi se provádějí jednak hygienické atesty použitých materiálů, dále je obuv podrobena hodnocení z hlediska svého střihu a zdravotně nezávadné konstrukce, přičemž toto hodnocení provádí lékař-ortoped. Testovány jsou i kvalitativní parametry obuvi a je hodnocena také bezpečnost obuvi při používání. Tzn., že na obuvi nesmí být např. žádné ostré ozdoby nebo přezky, o které by se dítě mohlo poranit. Posuzováno je rovněž zajištění stálé kvality ve výrobě. Značka Žirafy je tedy jasným signálem pro rodiče dětí, že obuv je zdravotně nezávadná a bezpečná. Samozřejmostí je i odborný prodej a poradenství pro zákazníky ve specializovaných prodejnách dětské obuvi, které se zaměřily na prodej dětské obuvi s touto certifikační značkou. Potěšitelné také je, že těchto prodejen v poslední době přibývá.
Značka obuvi KTR
Nový certifikát kvality a značku Žirafa letos získala firma KonsorciumT+M s.r.o. za kolekci dětské vycházkové obuvi letní, celoroční a zimní. Blanská firma Konsorcium T+M s.r.o. byla založena v roce 1994. Zabývá se výrobou a velkoobchodním prodejem dámské, pánské a dětské obuvi. Celou firemní filozofií se od začátku prolíná zaměření na kvalitu a na spokojenost zákazníků. Při výrobě se zaměřuje na použití kvalitních materiálů, perfektní dílenské zpracování a moderní design. Firma provozuje také kamenné firemní prodejny a má stálé zákazníky jak v České republice, tak i v zahraničí.
Firma Konsorcium T+M s.r.o. dětskou obuv nadstandardně hodnotí a certifikuje již více než 15 let. Za tuto dobu se firma stala jedním z předních dodavatelů dětské nadstandardně hodnocené a dobrovolně certifikované obuvi v České republice. Kolekce dětské obuvi jsou uváděny na trh pod registrovanou značkou KTR.
Nová kolekce dětské letní, celoroční a zimní vycházkové obuvi firmy Konsorcium T+M s.r.o. splňuje náročné požadavky na zdravotní nezávadnost, na ortopedicky vhodnou konstrukci obuvi, na přísné hygienické atesty i na bezpečnost při nošení. Firma letos použila nové typy podešví, které zajišťují lepší flexibilitu zejména v oblasti prstních kloubů. Byly použity i nové zajímavé střihy a zajímavé barvy usňových svršků u letní a celoroční obuvi. Kolekce zimní obuvi zase využívá kombinaci usňových a textilních materiálů na svršku obuvi, podšívka je z ovčího rouna a obuv je vybavena klimamembránou. Tím je zajištěn maximální komfort při nošení této dětské zimní obuvi. Jistě i vás zaujmou některé z nových modelů certifikované kolekce dětské obuvi značky KTR.
Sledujte seriál Českou kvalitu nenahradíš
Program Česká kvalita je národním programem podpory prodeje kvalitních výrobků a poskytování kvalitních služeb. Program je v gesci Ministerstva průmyslu a obchodu České republiky a zastřešuje 23 spotřebitelských značek pokrývajících různé segmenty trhu.
Cílem programu je usnadnit spotřebitelům orientaci při nákupu a ujistit je o tom, že výrobky a služby označené některou ze značek v programu jsou nezávisle kontrolovány, je u nich ověřována spokojenost zákazníků a kvalita výrobků a služeb je dlouhodobě kontrolována. Na objektivitu programu dohlíží Řídicí výbor složený z vládních, nevládních i spotřebitelských organizací. Celý seriál v rámci webu CNN Prima NEWS sledujte ZDE.
Vybraní držitelé značky Czech Made