Známý řetězec končí v Česku s e-shopem. Místo toho plánuje postavit nové kamenné obchody


Billa koncem ledna končí s nákupy přes svůj e-shop, přičemž se chce zaměřit na provoz kamenných prodejen a expresní doručování prostřednictvím kurýrů. Obchodní řetězec o tom informoval na svém webu.

Cílem společnosti je podle vyjádření řetězce Billa efektivita. Ke změnám dojde ale až po svátcích, konkrétně k ukončení služby dojde k poslednímu lednu. „Tento časový plán zajistí, že zákazníci budou plně obslouženi i během Vánoc a Silvestra, a zároveň umožní plynulý a zákaznicky bezproblémový přechod na doručování prostřednictvím expresních dovážkových služeb,“ uvedl řetězec na svém webu. „Díky nim dokáže BILLA nyní obsloužit zákazníky po celé České republice a zajistit rychlé a pohodlné doručení nákupu až domů,“ dodala.

ČTĚTE TAKÉ:
Slizák, liška nálevkovitá či václavka. Podzimní houby překvapí výbornou chutí. Kde je najdete?

Svou pozornost plánuje věnovat kamenným pobočkám. Za letošní rok jich po Česku přibylo dohromady patnáct, tři z nich otevřou ještě do konce roku. „V roce 2026 má společnost v plánu expandovat o dalších patnáct nových prodejen a čtyřicet zrekonstruovat (dvacet z nich projde celkovou modernizací),“ uvedla společnost.

Mezi největší prodejce potravin v Česku se řadí e-shopy Rohlík.cz a Košík.cz. Potraviny online prodávají i další řetězce, mezi nimi například Albert či Tesco.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Prima pekařství. Za vyhlášeným chlebem i rohlíky se sádlem jezdí lidé do Dobřan i Plzně.