Telefonní operátor Vodafone ve čtvrtek před půlnocí ohlásil výpadek datových služeb, někteří lidé si na potíže s připojením stěžovali už od 21. hodiny. Problémy se společnosti podařilo vyřešit v pátek krátce před jednou hodinou ráno.
„Naši zákazníci aktuálně mohou mít potíže s datovými mobilními službami. Telefonní hovory jsou funkční. Na opravě intenzivně pracujeme. Děkujeme za trpělivost,“ uvedl telefonní operátor ve čtvrtek večer na Facebooku.
ČTĚTE TAKÉ: CNN Prima NEWS je tu pro vás už tři roky. Nyní s rekordním počtem diváků
Výpadek mobilních dat ale trápil některé lidi už od 21. hodiny. „Dost mě to naštvalo, na data jsem spoléhal. Navíc jsem dlouho neměl informaci, proč k výpadku došlo a kdy bude náprava,“ postěžoval si redakci CNN Prima NEWS Matyáš K.
✅ Aktualizace 5. 5. 0:55: Potíže se podařilo odstranit, všechny služby jsou funkční. Pokud by váš telefon nebo modem...
Posted by Vodafone CZ on Thursday, May 4, 2023
Problémy se společnosti podařilo odstranit za několik hodin. Pět minut před jednou ráno Vodafone aktualizoval příspěvek na Facebooku, že služby jsou již plně funkční.
Řada zákazníků ale kritizuje fakt, že výpadek není ničím ojedinělým. „To ale není poprvé. Doufám, že příští faktura bude minimálně o 20 procent nižší, jak se sluší a patří,“ uvedl na sociální síti jeden z uživatelů. „To je neustále, hlavně, že jste zdražili,“ napsal další. Někteří si pak do společnosti rýpli a upozornili, že není úplně dobré informovat o výpadku služeb, včetně internetu, na Facebooku. „Opravdu super nápad upozornit na to na sociálních sítích při výpadku dat,“ zněl jeden z komentářů.