reklama

Zcela nový Hyundai Tucson dokončuje intenzivní testování včetně opatření pro zajištění špičkové kvality

Nový Tucson je před oficiálním uvedením na trh důkladně testován. Zkušební program zahrnuje mimo jiné optimalizaci jízdních vlastností a celkové kvality. Automobil nabídne nejen pozoruhodný a jedinečný vzhled, ale také potěšení z jízdy, úsporné motory a praktičnost pro každodenní provoz - od pohonu všech kol po jízdu s přívěsem. Stejně jako jeho předchůdce bude vyráběn v České republice.

reklama

Hyundai Motor dokončuje poslední kroky při testování zcela nového modelu Tucson včetně opatření pro zajištění jeho špičkové kvality. Po období intenzivního vývoje s rozsáhlými zkouškami v testovacích centrech Hyundai, na zkušebních polygonech i silnicích po celém světě, je nový model před svým uvedením na trh dolaďován v České republice a Rakousku.

Zcela nový Tucson je čtvrtou generací nejprodávanějšího SUV značky Hyundai, avšak byl jako první zástupce své modelové řady vyvinut v souladu s novou designérskou identitou značky Hyundai, „smyslnou sportovností“. Kromě toho poskytne řidičům mimořádné potěšení z jízdy díky širokému výběru motorů a převodovek, nabízejícím praktičnost pro každodenní provoz, od pohonu všech kol po jízdu s přívěsem.

Pro značku Hyundai je kvalita vyráběných vozidel jasnou prioritou, což dokazuje i celá řada ocenění v uplynulých letech. Naposledy došla nezávislá organizace J.D. Power ve svém průzkumu kvality IQS 2020 (Initial Quality Study) v USA k závěru, že je třetí generace modelu Tucson nejlepším kompaktním SUV na trhu.

„Hyundai dělá maximum pro výrobu vozidel nejvyšší kvality. Proto také můžeme nabízet pětiletou záruku bez omezení ujetých kilometrů, která poskytuje zákazníkům pocit naprosté jistoty,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt. „Díky rozsáhlému testování zcela nového modelu Tucson před jeho uvedením na trh si mohou být zákazníci jisti, že si vyberou vozidlo, které patří mezi nejlepší z hlediska počáteční i dlouhodobé kvality.“

Období intenzivního vývoje

V rámci procesu testování musel zcela nový Tucson prokázat svou kvalitu také za extrémních podmínek na speciálním zkušebním polygonu v České republice, kde byl důkladně prověřen v různých provozních režimech. Protože je pravým SUV, byly za různých podmínek nekompromisně testovány vlastnosti jeho pohonu všech kol včetně rozdělování točivého momentu, ovladatelnosti spojky a nárůstu točivého momentu v nízkých otáčkách. Díky takto rozsáhlému testování mohou zákazníci jezdit se zcela novým modelem Tucson bez kompromisů i v náročném terénu.

Při jízdě v náročném terénu také inženýři značky Hyundai ověřovali celkovou tuhost skeletu karoserie otvíráním všech dveří, dveří zavazadlového prostoru a panoramatického střešního okna v poloze se dvěma koly na zemi a dvěma ve vzduchu. Dveře bylo u této výzvy možné zavřít bez problémů, což potvrdilo mimořádnou tuhost karoserie. Na speciálním povrchu pro testování hluku a vibrací v některých situacích sice inženýři identifikovali neobvyklé zvuky vydávané vozidlem, avšak minimalizovali je tak, aby bylo zaručeno, že zákazníci budou mít se zcela novým modelem Tucson pouze ty nejlepší zkušenosti. Důkladnost testování dokládají také jízdy na rozmanitých površích, z nichž každý vyvolává uvnitř vozidla hluk s různou frekvencí.

Inženýři taktéž i ve vysoké rychlosti projížděli vodou pro kontrolu odolnosti a neprodyšnosti krytů spodní části vozu nebo podběhů kol. Navíc zkoumali, zda model snadno projede brodem  o hloubce 20 až 30 centimetrů. V rámci testování musela prokázat svou odolnost ve strmých svazích se sklonem 30 až 45 procent nejen parkovací brzda, ale také asistent Autohold a asistent pro sjíždění ze svahu DBC (Downhill Brake Control). Nadměrnému zatížení byla při opakovaných rozjezdech vozidla do kopce vystavena také spojka, aby byl Tucson připraven na každodenní výzvy.

Zcela nový Tucson musel po úspěšně absolvovaných testech odolnosti v České republice prokázat své schopnosti také při jízdě s přívěsem v rakouských Alpách. Inženýři značky Hyundai vybrali náročnou trasu po vysokohorských silnicích vedoucích k nejvyšší hoře Rakouska Grossglockneru. Testovali přitom chování vozidla při jízdě s přívěsem ve stoupání, klesání, i v zatáčkách.

Nejnovější zjištění v pokračující sérii posledních testů umožní testovacím inženýrům optimalizovat finální podobu sériově vyráběných vozů. Zcela nový Tucson díky tomu nabídne budoucím zákazníkům mimořádné potěšení z jízdy a spolehlivý provoz.

Od uvedení modelu Tucson na trh v roce 2004 se na celém světě prodalo více než 7 milionů vozů, z toho 1,4 milionu vozů jen v Evropě, kde je toto SUV bestsellerem značky Hyundai. Produkce bude probíhat ve výrobním závodě HMMC (Hyundai Motor Manufacturing Czech) v Nošovicích, v České republice. Bude to již třetí generace modelu Tucson, vyráběná v Evropě pro Evropu. Digitální světová premiéra zcela nového modelu Tucson se uskuteční 15. září ve 2:30 h středoevropského letního času. Živý přenos, video a fotografie budou k dispozici na hyundai.com a prostřednictvím kanálů Hyundai na sociálních sítích.

Tagy:

Hlavní zprávy

Expert: Zeman chce ukázat, že stále drží moc v rukou. Schůzky s ministry ale nic neposunou

Prezident Miloš Zeman chce po své indispozici ukázat, že stále drží moc v rukou, řekl v pořadu 360° televize CNN Prima NEWS komentátor Aktuálně.cz David Klimeš. Hlava státu se bude následující dva týdny setkávat s kandidáty na ministry. Podle Klimeše je ale série schůzek zbytečně dlouhá a nic neposune. Navíc všichni čekají jen na schůzku s kandidátem na ministra zahraničí Janem Lipavským (Piráti), s jehož nominací podle spekulací Zeman nesouhlasí.

Sestavení vlády by mohlo jít rychleji, posteskl si Bartoš po schůzce se Zemanem ve vitríně

Schůzky prezidenta Miloše Zemana s kandidáty na ministry jsou plánované na dva týdny. První odstartoval kandidát na šéfa resortu pro místní rozvoj a předseda Pirátů Ivan Bartoš. V pondělí na tiskové konferenci po jednání v Lánech si posteskl, že by sestavování vlády mohlo jít rychleji. Zda Zemanovi vadí nominace piráta Jana Lipavského na místo ministra zahraničí, Bartoš nezjistil.

Zdravotníky čekají pekelné Vánoce. Pacienti budou v nemocnicích přibývat, varuje Kubek

Počty nakažených ani hospitalizovaných s covidem v posledních dnech nerostou tak prudce jako dříve. Přestože to svádí k mírnému optimismu, celkové zlepšení covidové situace rozhodně není otázkou několika málo dní. Lépe by podle výpočtů mohlo být až po Vánocích. A to podle odborníků pouze v případě, že se naočkuje dostatek lidí a budou poctivě dodržovat opatření.

Klimatizace, široké uličky i nabíječky. Nová tramvaj za desítky milionů překvapila Ostraváky

Nejmodernější tramvaj v Česku začala v pondělí ve zkušebním provozu vozit cestující v Ostravě. Jedná se o typ Škoda 39T, který má kromě nového interiéru se širšími uličkami i klimatizaci a USB nabíječky. Dvoučlánková tramvaj s délkou přesahující 26 metrů dosud absolvovala 20 tisíc kilometrů bez pasažérů. Aby prošla definitivními testy, musí se osvědčit na stejné vzdálenosti i během reálné přepravy lidí.

Dnes je jiná situace. Slevuje Skopeček ze slibů budoucí vlády ušetřit 80 miliard?

V Česku nadále panuje velmi nepříznivá epidemická situace. Mezi odborníky i politiky se tak čím dál více mluví o dalších restrikcích, které by pomohly zabránit zahlcení nemocničních kapacit. Místopředseda Sněmovny a ekonomický expert ODS Jan Skopeček v duchu těchto skutečností už naznačil, že plán budoucí vládní koalice sestavit nový státní rozpočet na příští rok se schodkem do 300 miliard korun nemusí být reálný.

reklama

Domácí zpravodajství

Dnes je jiná situace. Slevuje Skopeček ze slibů budoucí vlády ušetřit 80 miliard?

V Česku nadále panuje velmi nepříznivá epidemická situace. Mezi odborníky i politiky se tak čím dál více mluví o dalších restrikcích, které by pomohly zabránit zahlcení nemocničních kapacit. Místopředseda Sněmovny a ekonomický expert ODS Jan Skopeček v duchu těchto skutečností už naznačil, že plán budoucí vládní koalice sestavit nový státní rozpočet na příští rok se schodkem do 300 miliard korun nemusí být reálný.

reklama