Modrý kód a Český červený kříž pomáhají s osvětou proti koronaviru

Skupina Prima a Český červený kříž spouští osvětovou kampaň, která veřejnosti radí, jak dodržovat hygienická opatření a jak se chránit před nakažením koronavirem. Od soboty 21. března se tak mohou diváci setkávat na všech kanálech Primy s oblíbenými seriálovými hrdiny, kteří jim budou názorně vysvětlovat, jak si správně mýt ruce, proč nosit roušku, jak správně kašlat nebo kam volat v případě příznaků.

Tvářemi dvou nových instruktážních spotů se stali Kristýna Frejová a David Gránský. Jejich koncept navazuje na předchozí dvě osvětové kampaně s názvem „Když jde o život“, ve kterých již účinkovali oba zmínění aktéři, dále Sabina Laurinová, Jiří Štěpnička, Marek Němec, Eva Josefíková, Eva Burešová, Tomáš Měcháček, Ondřej Rychlý a Sandra Nováková.

„Zkušenosti z ostatních zemí ukazují, že onemocnění koronavirem v České republice může kulminovat v následujících týdnech, a proto je důležité dbát na preventivní opatření. Rozhodli jsme se proto s Českým červeným křížem vytvořit novou sérii instruktážních spotů, které názorně ukazují, jak lze eliminovat rizika nakažení. Osvětovou kampaň již podporujeme i inzercí v tištěných a online médiích, kde jsme všechny rady shrnuli do sedmi užitečných tipů,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.

„Jsme potěšeni, že se nám v tak krátkém čase podařilo natočit dva spoty na téma aktuálních preventivních opatření, která pomohou ochránit zdraví nás všech. Velice bych chtěla poděkovat celému štábu, a především hercům, kteří souhlasili, že i v této náročné době, kdy se musí dodržovat mimořádná preventivní hygienická opatření, spoty natočí. Věříme, že se tak jako v předchozích případech tyto spoty dostanou skutečně ke každému a pomohou zvýšit povědomí,“ uvádí Miroslava Jirůtková, vedoucí programového oddělení Českého červeného kříže.

Pomáhat je prima

Osvětová kampaň s populárními tvářemi Modrého kódu není jedinou aktivitou, kterou skupina Prima pomáhá. „Mimořádná opatření proti koronaviru reflektujeme i na našich sociálních sítích, kde jsme spustili výzvu #nositrouskujeprima, ve které společně s našimi známými tvářemi nabádáme lidi, aby se nestyděli nosit roušku. V nejbližších dnech chystáme spustit informační linku Modrého kódu ve spolupráci s ÚAMK,“ dodává marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha. V neposlední řadě skupina Prima nakoupila i 50 000 ochranných respirátorů pro lékaře, které by v nejbližších dnech měly dorazit do České republiky.

Třetí řadu osvětové kampaně seriálu Modrý kód pro skupinu Prima natočil tým audiovizuálního studia DEPARTMENT. Kromě všech televizních kanálů, online médií, HbbTV a sociálních sítí skupiny Prima budou instruktážní spoty přístupné také na oficiálních stránkách Českého červeného kříže www.cervenykriz.eu a na stránkách www.modrykodpomaha.cz.

Tagy: