CNN Prima News Allianz

Allianz

Výpis příspěvků ke štítku „Allianz“

Jsme světová dvojka, říká Neruda po rekordním turnaji. Prozradil náklady obří akce v Německu

Dvojice, která dokázala, co nikdo předtím. Slovenský podnikatel a nadšenec do bojových sportů Pavol Neruda založil v roce 2016 s českým moderátorem a komentátorem Ondřejem Novotným organizaci Oktagon, která v sobotu 12. října vyprodala stadion Deutsche Bank Park ve Frankfurtu. Poprvé v historii dorazilo na MMA turnaj 60 tisíc diváků. „Píle a vášeň zkrátka nakonec nesou výsledky. Ale byla to sakra těžká cesta a dál je,“ říká Neruda v rozhovoru pro CNN Prima NEWS. Navíc prozradil náklady akce či odhad sledovanosti galavečera.

Koupí stát plynovody za desítky miliard? Zbytečné vyhazování peněz, varují někteří experti

Vláda by mohla ve středu rozhodnout o možném nákupu společnosti Net4gas, která vlastní síť plynovodů v Česku. Investice by podle expertů přišla i na více než 30 miliard korun, přitom ale není podle některých potřeba, protože stát svými regulacemi plynovody již ovládá. Jiní se nákupu zastávají, podle nich stát potřebuje plynovody vlastnit, aby mohl realizovat své strategické cíle či případnou přestavbu infrastruktury. O tom, zda se středu skutečně bude hlasovat, představitelé vlády mlčí.

Roztomilý omyl: Hummelsův syn slavil tátův „vlastňák“. Vysvětlím mu to, řekl stoper

Nešťastně nasměroval francouzský centr do rohu vlastní brány. Gólman Manuel Neuer byl po zásahu stopera Matse Hummelse bezmocný a tento gól rozhodl o tom, že „Les Bleus“ v Mnichově brali tři body. Smolný okamžik z mistrovství Evropy rozesmutněl německý národ. Ovšem ne celý. Minimálně jeden tříletý klučina z Německa juchal pomalu po zbytek celého utkání. Měl radost, že se táta trefil. Jen nevěděl, že do špatné sítě.

Konec prodavačů teplé vody? Kvalitní markeťák vás nápadem vyděsí k smrti, říká expert

Skutečný marketing musí stále vycházet z orientace na produkt. Pokud jen jinak skládáte stále stejná slovíčka, neděláte marketing, nýbrž krátkodobý hluk. „Jestliže vám poradenská firma pouze zopakuje trendy, bludy o mileniálech a buducnosti pracoviště, prodává jen teplou vodu,“ říká Milan Šemelák, zakladatel společnosti Unicorn Attacks, která propojuje zaběhnuté korporace s nově vznikajícími firmami.