
Originální boj s cenami energií: Na Náchodsku založili družstvo a dělí se o přebytky
Zatímco se Jiří Pospíšil (TOP 09) a spol. radují z rozhodnutí policie, která „vyhověla“ podání trestního oznámení a požádala Sněmovnu o vydání Tomia Okamury, z politického a marketingového hlediska je očividné, že vítězem je právě šéf SPD. Ten díky „rozmáznutí“ chirurgů z dovozu ušetří miliony korun na předvolební kampani. Představitelé vládní koalice se navíc chytili do neřešitelné pasti – prohrají, když podpoří vydání Okamury k trestnímu stíhání, a prohrají i v případě, když budou proti.
Sociální demokracie odstartovala předvolební kampaň billboardem s premiérem Petrem Fialou (ODS) vyobrazeným jako čertem. Společnost, u které si vyvěšení objednala, ale zakázku zrušila. Není prý v souladu se zákonem. Přitom vzájemné vymezování se vůči soupeři ve volbách není v Česku nic nového.
Pro Evropu bez nesmyslů, hlásají nové billboardy, které se během léta objevily v ČR. Vedle europoslanců Alexandra Vondry a Veroniky Vrecionové (oba ODS) propagují také frakci evropských konzervativců a reformistů (ECR). Jde o signál, že ODS s koalicí Spolu pro eurovolby nepočítá? Zmíněnou spekulaci naznačil na Twitteru i europoslanec Jan Zahradil (ODS). Vondra a Vrecionová však v reakci na dotaz CNN Prima NEWS uvedli, že billboardy nemají s předvolební kampaní do europarlamentu nic společného.
Mezi americkými státy Michigan a Indiana se objevila billboardová reklama s nápisem „Nyní vstupujete do Michiganu: Opravdu? Jste si tím jistí?“. Objednal ji Steve Swick, majitel společnosti Swick Broadcasting Company provozující osm lokálních rádií.
V ochranném pásmu u dálnic a silnic první třídy stále zůstávají nelegální billboardy. Jsou jich asi tři tisíce. Pokud je majitelé neodstraní, bude se o to muset postarat přímo Ředitelství silnic a dálnic. Ministerstvo dopravy ale plánuje na likvidaci billboardů najmout i externí firmu.