Přední česká banka hlásí masivní výpadek služeb. Problémy mají klienti přímého bankovnictví

Komerční banka hlásí od pátečního odpoledne technické problémy u aplikací přímého bankovnictví. Finanční dům o tom informoval na svém Facebooku s tím, že některé služby mohou být dočasně nedostupné.

Banka se za možné komplikace omluvila svým klientům na sociální síti Facebook. „Vážení klienti, momentálně evidujeme technické problémy u aplikací přímého bankovnictví, proto mohou být služby dočasně nedostupné. Na nápravě intenzivně pracujeme. Omlouváme se vám za komplikace,“ stojí v příspěvku sdíleném Komerční bankou.

ČTĚTE TAKÉ: Pozor na falešné slevy, varuje obchodní inspekce. Expert poradil, jak prodejcům nenaletět

Mezi služby přímého bankovnictví, které jsou technickými problémy postiženy, se řadí například elektronické a mobilní bankovnictví nebo on-line aplikace a telefonní bankovnictví.

Komerční banka zároveň zdůraznila, že platby kartou či operace na bankomatech nejsou ovlivněny. „Zde platí standardní provoz,“ napsala finanční instituce v diskuzi na sociální síti. Své klienty rovněž ujistila, že jejich finance zůstávají v bezpečí.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Věřím akciím a bitcoinu, svěřil se v Byznysu zápasník Škvor. Popsal finanční poměry v MMA

Tagy: