Nejúspěšnější měsíc CNN Prima NEWS. Televize bodovala při zpravodajství z voleb či povodní

CNN Prima NEWS má za sebou divácky nejúspěšnější měsíc od spuštění multiplatformy. Ta v září oslovila více než 8 000 000 lidí. Velmi se dařilo televizní stanici CNN Prima NEWS, která dosáhla zatím historicky nejvyššího měsíčního share 2,49 % v CS 15+. A zvýšený zájem o rychlé a kvalitní zpravodajství z voleb či povodní se projevil i na webu CNNPrima.cz, který se umístil v TOP 5 nejsledovanějších zpravodajských serverů v Česku s více než třemi miliony reálných uživatelů, 31 000 000 zobrazení stránek a 15 000 000 zhlédnutých videí.

Diváci si v září na CNN Prima NEWS nenechali ujít krajské předvolební debaty, finální superdebatní večer a víkendové speciální vysílání ke sčítání voleb. To poslední zářijový víkend zasáhlo 1 300 000 diváků v CS 15+. Vyplývá to z dat společností Netmonitor a ATO – Nielsen. Velký zájem zaznamenaly i speciály a relace věnované povodním, které tým CNN Prima NEWS pokrýval s maximálním nasazením.

ČTĚTE TAKÉ: Kotek o Zrádcích: Soutěž je neúprosná. Někdy se stíraly rozdíly mezi hrou a realitou

Vysokou kvalitu povodňového zpravodajství potvrdil i průzkum agentury STEM/MARK, podle kterého vyšla CNN Prima NEWS spolu s ČT24 nejlépe ze všech hodnocených médií a s vyrovnaným hodnocením. Televizní zpravodajství u diváků a uživatelů internetu překonalo weby i sociální sítě a jak uvedl STEM/MARK, potvrdilo svou dominantní roli v informování obyvatel.

MOHLO VÁM UNIKNOUT: Prima spojila síly s Červeným křížem. Zaměstnanci díky mobilním odběrům darovali krev

Tagy:
povodeň CNN Prima NEWS Červený kříž volby ČT24 Stem/mark umění, kultura, zábava a média média a zábavní průmysl produkty a služby ekonomika, obchod a finance hromadné sdělovací prostředky