Dominik Šprunk v KB Interview ve 21:25: vlastní firmu s obratem 200 miliónů, jak toho dosáhl?

Sledujte 8.11. na CNN Prima NEWS od 21:25 - Maminka trvala na tom, aby už jako malý kluk nosil korkové pantofle. A tam někde se zrodil vztah Dominika Šprunka k botám. První pár prodal ještě jako student. Tehdy mu bylo dvacet a začal k nám dovážet masážní pantofle. Zjistil, že dobrá zdravotní obuv v českých obchodech chybí. A tak nechal školy a s kamarádem se pustili do podnikání.

Původně měl být stavař, dnes je ale největším výrobcem zdravotní obuvi u nás a ví, naprosto přesně, co český zákazník potřebuje.

„Češi a Češky mají větší a širší nohy. Máme nohu spíš jako Němci nebo Rusové. Italové mají nohu menší a Britové naopak užší,“ říká Dominik Šprunk.

Nejen estetické rozdíly, ale i zdravotní náročnost pro každý stát je trochu jiná. „Třeba v Brazílii dbají na to, aby byla obuv co nejvíce flexibilní, kdežto u nás, konkrétně určitě u dětské obuvi, by měla být flexibilní jen v přední části. Pata by měla pevná. Jde spíše o ten samotný pohled na obuv.“

Lodičky

„Vysoké podpatky mohou být, ale určitě ne, aby v nich byla dáma celý den,“ míní znalec zdravotních bot s tím, že by lodičky a jiné vysoké boty dáma nosit jen na konkrétní společenské události a mít vždy boty na přezutí s sebou.

Dominik Šprunk popisuje nejen druhy bot, ale zmíní se i o předávání bot takzvaně ze sourozence na sourozence, popíše proč je dobré se na doma přezouvat a promluví i o správných botách na řízení auta. Nejen o tom, ale i o svém životě a těžkých podnikatelských začátcích se zmíní dnes v KB Interview Martina Moravce.

Tagy: