Jeden z nejvlivnějších influencerů v Česku dostal od automobilky Škoda za úkol, aby elektromobilitu přiblížil veřejnosti. Přitom ale nijak neskrývá, že mu v žilách koluje vysokooktanový benzin.
„Jsme si vědomi, že diskuse na úrovni odborné i laické veřejnosti je rozjitřená a protkána velkou spoustou mýtů a nejasností, a proto je potřeba zejména v tomto tématu především vzdělávat. Rozhodli jsme se proto vytvořit edukativně-zábavné video, které má za úkol jednoduchým způsobem vysvětlit hlavní aspekty užívání elektromobilů a odbourat alespoň část bariér, které potenciální zákazníci zmiňují při pořizování nových vozů,“ uvedl tiskový mluvčí Škody Pavel Jína.
„Volba na Leoše Mareše padla zejména díky jeho kladnému vztahu k autům a výraznému dosahu v české společnosti včetně sociálních sítí,“ dodal.
Podobnou rekvizitu jako ve videu pro Škodu ukázal Mareš i v létě se svým osobním Rolls-Roycem. Ten má ke Green Dealu hodně daleko. Zdroj: Instagram/leosmares
Podobnou rekvizitu jako ve videu pro Škodu ukázal Mareš i v létě se svým osobním Rolls-Roycem. Ten má ke Green Dealu hodně daleko. Zdroj: Instagram/leosmares
V osm minut dlouhém videu Mareš vcelku vtipně rozmlouvá o svém vztahu k autům, mezitím ale také stíhá vysvětlit, co mají řidiči od elektrického auta očekávat, jak se k němu chovat a třeba i to, jakým způsobem ho nabíjet. Ostatně posuďte sami, jak se dílo podařilo.