Fantazie dětí plní 16 let: Společnost TR Antoš je čerstvým držitelem osvědčení ke značce České kvality

Obchodníci a poskytovatelé služeb, na které se zákazníci a klienti mohou spolehnout. Právě takové společnosti už dlouhé roky sdružuje značka Česká kvalita. Ta do svých řad i letos přivítala nové členy, mezi nimiž je také výrobce dětských hřišť, TR Antoš. Tato společnost na trhu funguje již déle než třicet let a zhruba polovinu z tohoto času poskytuje radost právě dětem, kterým pomáhá utvářet bezpečný svět plný dobrodružství.

TR Antoš patří na trhu k ostříleným profesionálům. Na samém začátku, v osmdesátých letech, přitom Jiří Antoš, její zakladatel, vyráběl nábytek. „Pracoval jsem pod hlavičkou JZD. Následně jsem začal vyrábět nábytek. Dělali jsme ho 17 let, vyváželi jsme do německých a rakouských obchodních domů i do velkoobchodů po světě,“ vzpomíná Jiří Antoš.

Národní program Česká kvalita existuje pod vedením Ministerstva průmyslu a obchodu již více než dvacet let. Jeho garantem je vláda ČR, program je zároveň součástí Národní politiky kvality ČR. Hlavním úkolem je podpora osvědčených výrobků a služeb. Pomáhá zviditelnit vybrané, a především ověřené výrobce a dodavatele na trhu, kteří v současnosti nabízejí zákazníkům nepřeberné množství služeb a zboží. Tím přispívá ke spokojenosti zákazníků, kteří tak nekoupí „zajíce v pytli“.

Z nábytku k dětským hřištím s plnou péčí

V roce 2006 společnost vyrobila první dětské hřiště. O šest let později vybudovala vlastní zábavní park Mirakulum, který je, jak sám Jiří Antoš říká, velkou výkladní skříní toho, co v TR Antoš dokáží. Základem je přitom co nejlepší možná péče o zákazníky, která nekončí uskutečněným prodejem.

„Jsme velmi prozákaznická firma. Řešíme jakýkoliv problém a o zákazníka se staráme i dále po prodeji,“ říká čerstvý držitel osvědčení ke značce Hřiště – Sportoviště – Tělocvična – Ověřený provoz zařazené v Národním programu Česká kvalita.

Jeho získání je podmíněno soustavným plněním přísných podmínek. „Značka je důvěryhodnou informací pro všechny, kteří přicházejí do styku s provozovaným zařízením, jež je nositelem této značky, že toto zařízení má a udržuje si vysokou míru bezpečného a kvalitního provozu. A že veřejné zařízení splňuje všechny požadavky evropských norem přijatých do soustavy ČSN, ve formě pravidel správné praxe pro provoz hřišť a sportovišť,“ vysvětluje, jak funguje garance při udělování značky Česká kvalita, Libor Dupal, ředitel Kabinetu pro standardizaci obecně prospěšné společnosti založené Sdružením českých spotřebitelů, z. ú.

Společnosti TR Antoš bylo uděleno osvědčení kvality v rámci značky Hřiště-Sportoviště-Tělocvična-Ověřený provoz. A to i díky kompletnímu servisu a vztahu se zákazníky založeném na důvěře a péči. „Není to tak, že uděláte jeden výrobek kvalitně. Vy musíte kvalitou protkat celou výrobu od přípravy materiálu až po předání výrobku,“ vysvětluje Jiří Antoš. Na dodržování stanovené úrovně výroby, prodeje i servisu přitom správci této značky dohlížejí pravidelně, nikoli jednorázově.

„Podstatou průběžného ověřování veřejného zařízení jsou hlavní roční inspekce, které musí být nezávislé –⁠ inspekční osoba se nesmí angažovat ve výrobě, dodávkách, instalaci, nákupu, vlastnictví, užívání či údržbě předmětu kontroly. Normy rovněž upravují požadavky na odbornou způsobilost inspektora,“ upřesňuje Libor Dupal.

Byznys by neměl být jen o penězích

V tom, jak má úspěšná společnost fungovat, má Jiří Antoš po více než třiceti letech na trhu, jasno:

„Je potřeba, aby firma byla solidní vůči zákazníkovi. Tým, který se podílí na výrobě, je sehraný. Můžeme se o sebe opřít, můžeme se na sebe spolehnout. A když to děláme dobře pět, deset, patnáct let, tak si o nás zákazníci začnou povídat a hřiště od nás chtějí. K dnešnímu dni máme postavených více než 3,5 tisíce hřišť, což není málo.“

Hřiště z dílny TR Antoš stojí v mateřských i základních školách, zoologických zahradách i na veřejných místech v obcích napříč ČR. Zaměstnanci oceněné společnosti dokáží plnit sny nejmladších zákazníků a stavět dobrodružný ale přitom bezpečný dětský svět v mnoha podobách i velikostech. Mnohé přesahují hektarové pozemky.

Kromě kvalitně odvedené práce si Jiří Antoš považuje kolektivu, který jej obklopuje. „Jsem ve firmě 30 let a 80 % lidí je těchto 30 let se mnou. Nabízíme solidnost, atraktivitu a bezpečnost. Na druhou stranu nabízíme i velký adrenalin a dlouhověkost.“

Od roku 2006 postavila společnost TR Antoš více než tři a půl tisíce herních míst s funkčními herními prvky v ČR i v zahraničí. A právě její výsledky jsou hlavním důvodem, proč si zákazníci vybírají právě ji. „Jsme tu 15 let a nemáme žádného kostlivce ve skříni, což nás těší, protože trh je opravdu velmi složitý,“ říká na závěr Jiří Antoš.

Značky kvality zařazené v Národním programu Česká kvalita

Tagy:
umění Česko zábavní park Jiří Antoš dětské hřiště Českou kvalitu nenahradíš