Automobilka Ford si nechala patentovat systém skenování billboardů kolem silnic. Ten bude umět „číst“ reklamu kolem silnic, nahrát ji na platformu palubního infotainmentu a v případě potřeby ji posádce promítat ve vybraných aplikacích. Společnost zatím nespecifikovala, na co chce nahrávání reklam vlastně využívat. Zatím prý není jisté, zda se systém v sériových autech vůbec objeví.
Čtení dopravních značek je technologie, kterou využívá množství automobilek, ale Ford se rozhodl posunout ji na nový level a využít ji na skenování billboardů vedle silnic, jejichž obsah chce následně předkládat přes infotainment. Jednoduché a ďábelsky invazivní. Zatím tento nápad neuvádí do praxe, jen si ho nechal patentovat.
Velký bratr opět zasahuje
O co vlastně jde? Patentovaný systém dokáže, podobně jako klasický systém čtení dopravních značek, přečíst billboardy u silnic, nahrávat jejich obsah do palubního infotainmentu auta a v případě potřeby nabízet cílenou reklamu posádce auta na displeji.
Toto jsou samozřejmě zatím jen dohady, samotná automobilka totiž stále neprozradila, na co hodlá podobný systém v praxi využít a zda se někdy v sériových fordech vůbec ukáže. Jak se však říká, bez větru se ani lístek nepohne, a tak je dost pravděpodobné, že Ford má se systémem Billboard Interfaces for Vehicle Displays opravdu nějaké velké, blíže nespecifikované plány.