Iniciativa Lepší město pro zvířata nově spojila síly s kavárnami Costa Coffee a francouzskými pekárnami PAUL. Tyto podniky nabízejí pet-friendly prostředí, včetně možnosti získat zdarma pamlsky a informační materiály o správném chování se psem na vybraných pobočkách. Pet-friendly koncept je součástí snahy o vytvoření města přátelského k domácím mazlíčkům, kterou iniciativa dlouhodobě prosazuje.
Po úspěšném uvedení prvního pet-friendly konceptu v OC Stromovka na pražské Letné se iniciativa zaměřila na navazování dalších partnerství s pražskými podniky. Vybrané pet-friendly provozovny poznáte podle žluté samolepky „Psi vítáni“, zákazníci se rovněž mohou těšit na psí pamlsky značky Pedigree. Vedle misky s vodou a kvalitního krmiva je důležitou součástí také edukace, a to nejen pro zákazníky, ale i pro personál kaváren.
„Cílem iniciativy je především informovat zákazníky o tom, jak se s pejskem chovat a jak předcházet případným problémům. Proto jsme při výrobě edukačních materiálů spolupracovali s odborníky, abychom zajistili spokojenost nejen pejskařů, ale i těch, kteří psy nevlastní,“ vysvětluje Roland Marton, senior portfolio manažer značky Pedigree, pod jejíž záštitou byla iniciativa uvedena.
„Máme radost, že se můžeme zapojit do iniciativy Lepší město pro zvířata a nabídnout našim zákazníkům pet-friendly prostředí. Chceme, aby se u nás cítili pohodlně nejen pejskaři, ale i ostatní hosté. Věříme, že edukace pomůže vytvořit příjemné prostředí pro všechny,“ říká Barbora Pleyerová ze společnosti Costa Coffee.
Ve zkušebním provozu se představí pet-friendly koncept od srpna 2024 ve vybraných pražských pobočkách kaváren Costa Coffee a francouzských pekařství PAUL. Iniciativa plánuje rozšířit koncept i na další provozovny.
O iniciativě Lepší město pro zvířata
Iniciativa Lepší město pro zvířata si klade za cíl dlouhodobě pomáhat městům vytvářet bezpečné a příjemné prostředí, které je přátelské vůči domácím mazlíčkům. Jeho snahou je edukovat a informovat obyvatele měst, jak se chovat se zvířaty v rámci veřejného prostoru a rovněž inspirovat provozovny, aby byly pet-friendly. Projekt vznikl pod záštitou společnosti Mars pro značku Pedigree.