
Tomáš Buzek o kampani hnutí STAN
Zdá se, že hnutí STAN vede svou kampaň stylem, že když se dva perou, třetí se směje. V pořadu Nový den na CNN Prima NEWS to řekl marketér Tomáš Buzek. Spojení s charitou mu vadí, protože se podle něj hnutí nepravdivě tváří, že žádnou kampaň nevede.
Hnutí STAN do nadcházejících sněmovních voleb vyrazilo s kampaní, která se tematicky snaží odlišit od ostatních politických subjektů. „Sázejí na témata jako eutanazie, dostupné vložky pro ženy či euro. To jsou samozřejmě důležitá témata, ale nejsou to ta primární, podle kterých se voliči ve volbách rozhodují,“ upozornil Buzek.
ČTĚTE TAKÉ: Vládě běží čas na dostavbu Dukovan a řadu zákonů. Reformy dotáhneme do konce, tvrdí Fiala
Podle něj Starostové vsadili na přístup, že „když se dva perou, třetí se směje“. „Nechají Spolu, ať vede ten nepříjemný boj s Andrejem Babišem, a oni budou stát v pozadí a tvářit se, že je tyhle půtky o křesla nezajímají a že chtějí skutečně pomáhat lidem. Samozřejmě je otázka, jestli jim to nakonec vyjde,“ sdělil Buzek.
Starostové se ve své předvolební kampani rozhodli pro netradiční formáty. Místo billboardů chtějí peníze investovat do pomoci potřebným. Tahle forma ale Buzkovi vadí. „Oni se tváří, jako by ta kampaň nebyla. Říkají, že ty peníze dávají potřebným, ale zároveň si charitou vytvářejí obsah na sociální sítě, kde ten projekt dále promují, čímž tu kampaň dělají,“ dodal Buzek.
MOHLI JSTE PŘEHLÉDNOUT: Pět mrtvých versus pět surikat, porovnal Havlíček kauzy Dozimetr a Čapí hnízdo. Ovlivní volby?