reklama

KFC upouští od reklamy s olizováním prstů. Slogan se kvůli koronaviru nehodí

Americký řetězec KFC dočasně přestal používat svůj známý slogan „It’s finger lickin’ good“ (Tak dobré, že si olizujete prsty; pozn. red.). Jeden z nejznámějších fast foodů na světě tak reaguje na probíhající pandemii koronaviru, při které je olizování prstů nežádoucí. Firma však počítá s tím, že se s kultovním sloganem neloučí na dobro.

reklama

V reklamě, kterou KFC zveřejnilo v pondělí, ukazuje své billboardy a produkty z minulosti se sloganem, který je již cenzurovaný. „Tohle že jsme vždy říkali? Ignorujte to, prozatím,“ vzkazuje fast food na konci reklamy.

„Nacházíme se ve výjimečné situaci. Máme ikonický slogan, který se však v současné době moc nehodí,“ vysvětlila globální marketingová šéfka Catherine Tang-Gillespieová.

KFC, celým názvem Kentucky Fried Chicken, založil v roce 1930 H. D. Sanders, jehož podobizna se vyskytuje i v logu společnosti. Fast food zahájil provoz v České republice v roce 1994. V prosinci 2019 mělo KFC v Česku 105 poboček.

Další hlavní zprávy

reklama
Vláda z nás dělá voly, říká ekonom Sedláček. Poprvé za 30 let „ryjeme držkou v zemi“
Škola v přírodě jako boj proti koronaviru. Prymula podporuje oddělení dětí od rodičů
reklama
reklama
Hooligans: Odmítáme rozpoutání násilí po demonstraci. Střety vyprovokovala policie, tvrdí

Domácí

Domácí zpravodajství

Prahu 6 zdobí moderní Marie Terezie za 3,6 milionu. Můžete s ní i virtuálně otáčet
Vlci ztrácejí přirozenou plachost, útoků přibývá. Chovatel přišel za noc o 20 ovcí
Další články
reklama
reklama