reklama

KFC upouští od reklamy s olizováním prstů. Slogan se kvůli koronaviru nehodí

Americký řetězec KFC dočasně přestal používat svůj známý slogan „It’s finger lickin’ good“ (Tak dobré, že si olizujete prsty; pozn. red.). Jeden z nejznámějších fast foodů na světě tak reaguje na probíhající pandemii koronaviru, při které je olizování prstů nežádoucí. Firma však počítá s tím, že se s kultovním sloganem neloučí na dobro.

reklama

V reklamě, kterou KFC zveřejnilo v pondělí, ukazuje své billboardy a produkty z minulosti se sloganem, který je již cenzurovaný. „Tohle že jsme vždy říkali? Ignorujte to, prozatím,“ vzkazuje fast food na konci reklamy.

„Nacházíme se ve výjimečné situaci. Máme ikonický slogan, který se však v současné době moc nehodí,“ vysvětlila globální marketingová šéfka Catherine Tang-Gillespieová.

KFC, celým názvem Kentucky Fried Chicken, založil v roce 1930 H. D. Sanders, jehož podobizna se vyskytuje i v logu společnosti. Fast food zahájil provoz v České republice v roce 1994. V prosinci 2019 mělo KFC v Česku 105 poboček.

Další hlavní zprávy

Vláda

Omezení obchodů a služeb bude platit. Vláda znovu schválila zrušené opatření

Omezení obchodů a služeb bude platit. Vláda znovu schválila zrušené opatření

Vláda v pátek dopoledne během 15minutového on-line zasedání schválila opatření o omezení obchodu. Reagovala tak na čtvrteční zrušení opatření Nejvyšším správním soudem (NSS). Informoval o tom mluvčí kabinetu Vladimír Vořechovský. Ministr zdravotnictví Petr Arenberger (za ANO) už ve čtvrtek uvedl, že plánuje nahradit normu novou verzí opatření proti šíření covidu. V novém opatření chybí například omezení maximálního počtu účastníků demonstrací na 100.

reklama
reklama
Ostravský hotel byl pro ruské agenty ideální. Doporučila jim ho jejich oběť z Vrbětic?

Reportáž

Domácí zpravodajství

Volební model: Piráti a STAN vedou před ANO a Spolu. Šlachta si jde pro státní příspěvek
Korupce na magistrátu? Kauza se točí kolem politika TOP 09 a pravé ruky Pospíšila
Další články
reklama
reklama