Klienti společnosti Raiffeisenbank během sobotního dopoledne hlásili výpadky v mobilní aplikaci. Banka na svých sociálních sítích sdělila, že o problémech ví a pracuje na opravě. Mluvčí Raiffeisenbank Tereza Kaiseršotová pro CNN Prima NEWS uvedla, že se nedostupné funkce již podařilo zprovoznit v plném rozsahu.
„Z technických důvodů v tuto chvíli není možné přihlašování do internetového a mobilního bankovnictví,“ hlásila aplikace klientům během sobotního dopoledne.
ČTĚTE TAKÉ: Motorkář vjel na jihu Moravy do příkopu a narazil do stromu. Na místě zemřel
Závadu zaznamenala i banka. „Omlouváme se, že některé funkce v mobilním bankovnictví teď nefungují, jak by měly,“ reagovali zástupci společnosti na Facebooku.
„Pracujeme na tom, aby bylo vše co nejdříve v pořádku. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení,“ dodali.
Problémy se však podařilo ještě před sobotním polednem vyřešit. „Některé funkce mobilního bankovnictví byly krátkodobě nedostupné. Velmi rychle se je však podařilo zprovoznit v plném rozsahu,“ uvedla pro CNN Prima NEWS mluvčí banky Kaiseršotová.
MOHLO VÁM UNIKNOUT: Rodící žena uvízla v koloně na D8, policisté ji doprovodili až na porodní sál