Klienti velké banky v Česku hlásili výpadek služeb. Mobilní aplikace jim nefungovala

Marek Pausz
  • Akt. 26. čvc 2025, 11:10
  • • 26. čvc 2025, 10:35

  • Klienti společnosti Raiffeisenbank během sobotního dopoledne hlásili výpadky v mobilní aplikaci. Banka na svých sociálních sítích sdělila, že o problémech ví a pracuje na opravě. Mluvčí Raiffeisenbank Tereza Kaiseršotová pro CNN Prima NEWS uvedla, že se nedostupné funkce již podařilo zprovoznit v plném rozsahu.

    „Z technických důvodů v tuto chvíli není možné přihlašování do internetového a mobilního bankovnictví,“ hlásila aplikace klientům během sobotního dopoledne.

    ČTĚTE TAKÉ: Motorkář vjel na jihu Moravy do příkopu a narazil do stromu. Na místě zemřel

    Závadu zaznamenala i banka. „Omlouváme se, že některé funkce v mobilním bankovnictví teď nefungují, jak by měly,“ reagovali zástupci společnosti na Facebooku.

    „Pracujeme na tom, aby bylo vše co nejdříve v pořádku. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení,“ dodali.

    Problémy se však podařilo ještě před sobotním polednem vyřešit. „Některé funkce mobilního bankovnictví byly krátkodobě nedostupné. Velmi rychle se je však podařilo zprovoznit v plném rozsahu,“ uvedla pro CNN Prima NEWS mluvčí banky Kaiseršotová.

    MOHLO VÁM UNIKNOUT: Rodící žena uvízla v koloně na D8, policisté ji doprovodili až na porodní sál